مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

ثبت ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در ایام‌ نوروز

1402/01/16 - 13:45 - کد خبر: 89911 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تعداد ۲۳ میلیون تردد طی ایام نوروز در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده در مراسم اختتامیه پویش همراهان سفر ایمن، افزود: تعداد ۱۹۰ هزار نفر طی این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده‌اند و ۳۰ هزار نفر هم از پایانه‌های مرزی نوردوز و جلفا ورود و خروج داشته‌اند.
وی با بیان این‌که یک میلیون و ۳۰۰ هزار تردد با پلاک سایر استان‌ها به استان ما انجام گرفته است، گفت: خروجی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد بوده است.
وی افزود: تعداد ۱۲۰۰ نفر از کارکنان این اداره کل با ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات در ۷۱ راهدارخانه بین راهی استان مستقر بودند که در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین که شاهد نزولات جوی بودیم، ۳۰۰ نفر مسافر به صورت موقت در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، وی در خصوص پویش همراهان سفر ایمن هم گفت: این پویش از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در دو نقطه از محور تبریز به زنجان با برنامه‌های مختلف آموزشی و تفریحی اجرا شد و هدف از آن دعوت از رانندگان برای توقف در بین راه و کاهش تصادفات بود.
انتهای پیام/
ثبت ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در ایام‌ نوروز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار