معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز؛

۲۹۲ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر تبریز اختصاص یافت

1402/01/16 - 11:28 - کد خبر: 89897 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان در بودجه امسال برای آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌ها و معابر این شهر اختصاص یافت.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است، افزود: این بودجه همچنین برای زیرسازی، لکه‌گیری معابر در قالب خدمات محله‌ای و نواحی مناطق دهگانه تبریز و خرید مصالح هزینه می شود.
وی اظهار کرد: بودجه سال جاری شهرداری تبریز بر اساس ناحیه‌ محوری پیش‌بینی شده و لکه‌گیری معابر و محلات سطح شهر توسط نواحی مناطق دهگانه انجام خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: آسفالت اساسی معابر و خیابان های شهر بر اساس اولویت‌بندی انجام شده در کمیته فنی شهرداری تبریز و نیاز مناطق انجام می شود.
احمدزاده، با بیان اینکه مناطق کم برخوردار در اولویت خدمات محله ای قرار دارند، ادامه داد: در سال جاری تلاش می شود آسفالت یکدست و با کیفیت بالا در سطح معابر شهر توزیع شود.
وی با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه آسفالت سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته بودجه آسفالت‌ریزی معابر شهرداری تبریز ۲۰۶ میلیارد تومان بود که با این میزان اعتبار ۲۰۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شد.
کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و چندین سازمان های تابعه است.
انتهای پیام/
۲۹۲ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر تبریز اختصاص یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار