بازی‌های هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر؛

دربی آذربایجان، نخستین چالش شیخ لاری در تراکتور

1398/09/18 - 11:58 - کد خبر: 8986 نسخه چاپی

نصر: تراکتور و ماشین به عنوان دو رقیب سنتی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌ی چهاردهم، دربی خطه آذربایجان را برگزار می‌کنند.

به گزارش نصر، تراکتور و ماشین‌سازی سال‌‌ها در جام تخت جمشید دربی فوتبال آذربایجان را برگزار کرده‌اند.

با توجه به اینکه ماشین سازی نیز طرفداران مختص خودش را دارد، این دربی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و جنگ تمام عیار فوتبالی به شمار می‌رود.

البته هیچ‌گاه رقابت بین تیم‌های خطه آذربایجان به جنگ خارج از مستطیل سبز و مسائل حاشیه‌ای کشیده نشده است.

تراکتور پس از نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و درخواست سرمربی‌اش برای جدایی از تیم، به دنبال کسب سه امتیاز بازی با هدایت احد شیخ‌لاری سرمربی جدیدش است. علی‌رغم تغییر و تحولات اخیر، بازیکنان تراکتور به اتحاد و همدلی رسیده و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند.

تراکتور با دو بازی عقب افتاده، ۱۸ امتیازی بوده و در رتبه هشتم جدول قرار دارد. در سوی دیگر ماشین سازی با یک بازی بیشتر نسبت به تراکتور با ۱۶ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.

شیخ لاری که امروز هدایت تراکتور را برعهده دارد، فوتبالش را از ماشین سازی شروع کرده و در ادامه به جمع تراکتوری‌ها اضافه شده است. این پیشکسوت فوتبال تبریز پیش از این بارها در مقاطع مختلف هدایت تراکتور را برعهده گرفته و یکی از اسطوره‌های این باشگاه به شمار می‌رود.

این دو تیم تاکنون چهار بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که سه پیروزی برای تراکتور به دست آمده و یکی از بازی‌ها هم به تساوی رسیده است.

این بازی امروز (دوشنبه ۱۸ آذر ماه) از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دربی آذربایجان، نخستین چالش شیخ لاری در تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار