خبر/

بهره مندی بیش از ۲ میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال احمر

1402/01/14 - 22:34 - کد خبر: 89800 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۷۰ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) بهره‌مند شدند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین پرداخت و گفت: دو میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۷۰ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۴۳۴ هزار و ۶۹۵ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به این که ۶۳۳ هزار و ۳۳۲ نفر در پویش بهرفت (مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۹۶۱ هزار و ۶۲۱ نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کردند. ۲۶۵ هزار و ۱۹۰ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به ۵۱۳ هزار و ۵۰۵ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که در مجموع به پنج میلیون و ۸۴۸ هزار و ۳۵۷ نفر خدمات ارائه شد.
گفتنی است؛ ۴۱ هزار و ۱۵۴ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.
انتهای پیام/
بهره مندی بیش از ۲ میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال احمر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار