در انتظار لغزش گل گهر و پرسپولیس؛

حرکت تراکتور به سمت سهمیه آسیایی/ «خمز» به پرشورها مزه کرد!

1402/01/12 - 14:07 - کد خبر: 89690 نسخه چاپی

نصر: نتایج قابل قبول تراکتور با سرمربی اسپانیایی نه تنها هواداران این تیم تبریزی را امیدوار نگه داشته است بلکه نگاه کارشناسان فوتبال را نیز به خود خیره کرده است.

به گزارش نصر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که تراکتور تبریز با پیروزی قاطع مقابل نفت مسجدسلیمان یکی از پر گل ترین بازی‌های فصل را ثبت کرد.
این تیم توانست با نتیجه ۵ بر ۱ میزبان مسجدسلیمانی خود را شکست دهد تا بار دیگر نگاه‌ها به پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور جلب شود.
خمز که از هفته دوازدهم هدایت تراکتور را بر عهده گرفت از ۳۹ امتیاز ممکن تا پایان هفته بیست و چهارم توانسته است ۲۴ امتیاز کسب کند. کسب ۶۲ درصد پیروزی در کارنامه این مربی اسپانیایی نه تنها شور و اشتیاق را نزد هواداران تراکتور بازگردانده است بلکه عملکرد این تیم با وجود مصدومیت و محرومیت‌های بازیکنان تأثیرگذاری همچون محمدرضا اخباری و هادی محمدی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
خمز در تعطیلات نوروز برای مربیان و مدرسان ایرانی یک کلاس دانش افزایی برگزار کرد
خمز در روزهای کمبود مدافع مرکزی به میلاد کر مدافع جوان تیمش بازی داد تا او با درخشش در قلب دفاع این تیم بتواند یکی از پدیده‌های لیگ برتر لقب بگیرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور در حالی تیمش را به جمع مدعیان بالای جدول نزدیک و نزدیکتر کرده است که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه در آخرین مصاحبه اش کمترین امید را به این موضوع داشت.
مالک تراکتور موفقیت‌های باشگاهش را به فصل آینده موکول کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد تراکتور با دست فرمان مربی اسپانیایی توانسته است از چاله بیرون بیاید و برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با رقیبانی همچون گل گهر سیرجان، پرسپولیس و استقلال و سپاهان دست و پنجه نرم کند.
تراکتور در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر پس از سپاهان، استقلال، پرسپولیس و گل گهر با ۳۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و در صورت تداوم پیروزی و لغزش گل گهر یا پرسپولیس می‌تواند به سهمیه آسیایی دست یابد.
انتهای پیام/
حرکت تراکتور به سمت سهمیه آسیایی/ «خمز» به پرشورها مزه کرد! خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار