استاندار آذربایجان شرقی:

«روز جمهوری اسلامی» سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است

1402/01/12 - 11:48 - کد خبر: 89682 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش نصر، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

دوازدهم فروردین در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، به‌ عنوان نماد اراده ملتی بزرگ بر حق تعیین سرنوشت خود و سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است.
مردم آگاه و بابصیرت ایران در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با رای "آری" خود به نظام جمهوری اسلامی، الگویی جدید، کارآمد و برخودار از ظرفیت‌های امیدآفرین را به جامعه بشری عرضه کردند که به برکت وحدت و هوشیاری مردم و انسجام ملی و هدایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب، به سرمشق رهایی‌ بخش ملت‌های ستمدیده از قیود نظام‌های استکباری و استبدادی تبدیل شده است.
امروز پس از گذشت ۴۴ سال از تثبیت جمهوری اسلامی ایران، این نظام الهی بدون ذره‌ای عقب‌نشینی از اصول و آرمان‌های خود و پرشتاب‌ تر از همیشه به سوی فتح قله‌های پیشرفت و تعالی در حرکت است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی و آرزوی بهروزی و سرافرازی این مردم عزیز، اطمینان دارم که با همت و مجاهدت خادمان مردم در دولت سیزدهم و همیاری، همکاری و همفکری آحاد جامعه به ویژه نخبگان و اندیشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف، سالی پر از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ را برای کشور عزیزمان شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/
«روز جمهوری اسلامی» سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار