معاون گردشگری مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان؛

۲۶۲ واحد گردشگری آذربایجان شرقی تذکر گرفتند

1402/01/11 - 18:19 - کد خبر: 89657 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی با اشاره به بازرسی روزانه ۵۰ تا ۶۰ مورد، گفت: در تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد ۲۶۲ واحد گردشگری این استان تذکر کتبی دریافت کردند.

به گزارش نصر، علیرضا بایرام‌زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در همین مدت و از آغاز تعطیلات نوروزی تا به امروز تعداد ۱۵۵ واحد گردشگری آذربایجان شرقی نیز اخطار دریافت کرده اند که در صورت تکرار اقدامات لازم برای برخورد قانونی با این واحدها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی از انجام یکهزار و ۹۳۲ بازدید نظارتی از واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی در یازده روز اخیر خبر داد.
بایرام زاده اظهار کرد: به دنبال فعالیت مستمر تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفر آذربایجان شرقی بر کیفیت عملکرد و خدمات واحدهای فعال گردشگری، کیفیت و نحوه خدمات رسانی این واحدها نسبت به سال های گذشته بهتر و مطلوب تر شده است.
به گفته وی به دنبال نظارت‌های انجام شده در این ایام، تذکرات لازم و کافی برای واحدهایی که ضوابط لازم را رعایت نکرده‌اند، داده شده است که در صورت بی توجهی پلمپ واحدهای مزبور بسیار محتمل می باشد.
آذربایجان شرقی با داشتن افزون بر یکهزار و ۸۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی جزو پنج استان نخست ایران در جذب گردشگر به شمار می رود.
انتهای پیام/
۲۶۲ واحد گردشگری آذربایجان شرقی تذکر گرفتند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار