پاکو خمز:

انتظار بازی آسانی نداشتیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم 

1402/01/10 - 23:09 - کد خبر: 89641 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تراکتور گفت: فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم و به هیچ وجه انتظار بازی آسانی نداشتیم.

به گزارش نصر، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم. امروز از تمامی جهات فوتبال کاملی انجام دادیم و توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. دوست داریم بالاترین رتبه ممکن را در این فصل کسب کنیم.
وی با بیان اینکه ما همواره فوتبال مالکانه انجام خواهیم داد، بیان کرد: همیشه روند بازی به این شکل نمی‌شود؛ چرا که رقیب هم برای به دست آوردن توپ تلاش می‌کند. می‌خواهیم با ارایه بازی مالکانه، موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنیم.
خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نفت تیم ضعیفی بود؟ خاطرنشان کرد: فکر کنم نتیجه بازی فریبنده است. ما دو بر صفر پیش افتادیم و سپس یک گل دریافت کردیم. اگر گل سوم را در آن مقطع به ثمر نمی‌رساندیم، ادامه بازی برای ما سخت می‌شد. در نهایت توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم.
سرمربی تراکتور افزود: موقعیت‌های متعدد گلزنی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. پنج‌ گل هم راضی کننده است و باید تلاش کنیم با تمرین بیشتر‌، از موقعیت‌های گلزنی بهتر استفاده کنیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد آرش قادری در پست هافبک، گفت: آرش معمولا در پست دفاع آخر بازی می‌کند؛ اما چند بار از او در پست هافبک هم استفاده کرده‌ایم. او بازیکن قد بلندی است که تحرک مطلوبی دارد و به خوبی پاس می‌دهد. با این عملکرد خوب قادری، یک هافبک جدید به لیست بازیکنان تراکتور اضافه شد‌ه است.
وی تاکید کرد: ما برای رقابت با تیم‌های بالای جدول، مجبور بودیم بازی را ببریم. انتظار بازی آسانی نداشتیم. بازیکنان از ابتدا با اعتماد به نفس و تمرکز بالا کار کردند و بعد از به ثمر رساندن گل‌ها، راحت‌تر کار کردیم. بازهم تاکید می‌کنم، به هیچ وجه انتظار بازی ساده‌ای نداشتیم.
انتهای پیام/
انتظار بازی آسانی نداشتیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار