انتقاد صریح دهقان نژاد از اقدام شهردار منطقه 9 تبریز:

از دادگستری هم جلو زده اند / این اعتماد به سقف است

1402/01/10 - 13:40 - کد خبر: 89604 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز با انتقاد صریح از اقدام شهردار منطقه 9 تبریز در اعمال قانون، محاکمه و اجرای حکم یک داربست کار گفت: برخی مدیران شهرداری تبریز از دادگستری هم جلو زده اند.

به گزارش نصر، به نقل از تبریز بیدار روح الله دهقان نژاد به موضوع رسانه ای شدن احضار، محاکمه و اجرای احکام یک پیمانکار داربست که شماره تلفن خود را در ابعاد بزرگ زیر مجسمه خیر مشهور تبریزی نوشته بود واکنش نشان داد و گفت: حتی دادگستری هم وقتی یک متهم را دستگیر می کند چهره او را تا وقتی که جرمش ثابت نشده، نشان نمی دهد و‌ حتی بعد از اثبات مجرم بودن او هم، با رعایت برخی ملاحظات چهره او را نشان می دهد.
وی ادامه داد: از روز اولی که وارد شورای شهر شدم از اعمال تعدادی از مدیران به ستوه آمده ام علتش هم این است که خودشان را خاص و فراقانون می دانند و انگار که حق مردم را اینها تعیین می کنند!
وی افزود: اواخر سال ۱۴۰۱ خانم غفوری طرحی برای نظارت بر مدیران شهرداری ارائه دادند که ان‌شاءالله سال ۱۴۰۲ یکی از اولویت های کمیسیون تحقیق و نظارت خواهد بود تا بر رفتار  و مدیریت قانونی و حیطه وظایف مدیران شهرداری نظارت داشته باشیم.
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز با انتقاد تند از این اقدام شهردار منطقه ۹ گفت: حتی دادگستری هم وقتی یک متهم را دستگیر می کند چهره او را تا وقتی که جرمش ثابت نشده، نشان نمی دهد و‌ حتی بعد از اثبات مجرم بودن او هم، با رعایت برخی ملاحظات چهره او را نشان می دهد ولی این افراد چه فکری با خود کرده اند که خودشان حکم می دهند و تفسیر و توقیف می کنند! من از این شهامت اخلاقی متعجب هستم.
دهقان نژاد خاطرنشان کرد: این دیگر اعتماد به نفس نیست، اعتماد به سقف است. بهتر است مدیران در رفتارهای خودشان ملاحظه داشته باشند و افراد خاطی را به مراکز نظارتی و قضایی بسپارند.
وی بیان داشت: برخی مدیران در رفتارهای سازمانی خود مشکلات نظارتی و قانونی دارند. بهتر است هرکسی به کار خود برسد.
انتهای پیام/
از دادگستری هم جلو زده اند / این اعتماد به سقف است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار