سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز/

مهاجری: امید زیادی به پیروزی در مقابل نساجی داریم

1398/02/03 - 15:33 - کد خبر: 896 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنان تیمم به خوبی تمرین کردند و امید زیادی به برد مقابل تیم نساجی داریم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با نساجی مازندران اعلام کرد: با آنالیز سه بازی آخر تیم حریف توانستیم نقاط ضعف و قوت این تیم را بشناسیم و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا سر بلند از زمین خارج شویم.

وی تاکید کرد: باید در بازی فردا غفلت نکینم زیرا که اگر مقابل تیم نساجی غفلت کنیم تنبیه خواهیم شد.

وی ادامه داد: با وجودی که بازی خوبی را از خودمان به نمایش می گذاریم ولی نتایج بازی در خور تیم ماشین سازی نیست و فردا از هواداران می خواهم که مثل بازی قبل از تیم خودشان حمایت کنند تا جایگاه مان را در جدول لیگ برتر بهبود بخشیم و جزو 6 تیم بالای جدول باشیم.

وی همچنین در خصوص حضورش در فصل آینده در تیم ماشین سازی اضافه کرد: برای ماندن در این تیم ریشه دار تبریزی با مدیریت باشگاه صحبت هایی انجام شده و برای گرفتن سهمیه تیم را خواهیم بست.
مهاجری با بیان اینکه به دنبال جذب بازیکنان شناخته شده در لیگ برتر و همچنین در دسته یک هستیم تا تیمی با ظرفیت مالی باشگاه ببندیم، افزود با فرناندو دخسوس دروازه بان تیم ماشین سازی به توافق یک ساله رسیدیم.
دیدار تیم های سبز قبای تبریز و نساجی مازندران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با کسب 26 امتیاز در رده نهم جدول و تیم نساجی مازندران با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه ای کشور جای دارند.

انتهای پیام/

مهاجری: امید زیادی به پیروزی در مقابل نساجی داریم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار