دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری اعلام کرد:

برنامه حضور استاندار، فرمانداران و مدیران آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی استان

1402/01/09 - 18:18 - کد خبر: 89582 نسخه چاپی

نصر: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی برنامه هفتگی حضور مدیران در مرکز ارتباطات مردمی را برای پاسخ‌گویی مستقیم به تماس‌های تلفنی مردم و همچنین برپایی میز ارتباطات مردمی در محل‌های برگزاری نماز جمعه استان اعلام کرد.

به گزارش نصر، بنا به اعلام این دفتر، استاندار آذربایجان شرقی در روز یکشنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۱۰ الی ۱۲ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی شهروندان با شماره ۱۱۱ خواهد بود.
هم‌چنین روز چهارشنبه ۱۶ فروردین فرماندار تبریز، روز شنبه ۱۹ فروردین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ۲۱ فروردین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، روز شنبه ۲۶ فروردین فرماندار اسکو، روز دوشنبه ۲۸ فروردین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و روز چهارشنبه ۳۰ فروردین فرماندار هریس برای پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی مردم در مرکز ارتباطات مردمی حضور خواهند یافت.
شهروندان عزیز می‌توانند برای طرح سوالات و درخواست‌های خود در حوزه کاری هر یک از مدیران فوق، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روزهای تعیین‌شده با شماره تلفن ۱۱۱ تماس حاصل کرده و درخواست‌های خود را به صورت مستقیم با مدیران در میان بگذارند.
سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.
دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی هم‌چنین برنامه حضور مدیران ادارات در میز ارتباطات مردمی که دو ساعت قبل از آغاز خطبه‌های نماز جمعه در میعادگاه‌های نمازجمعه استان برپا می‌شود را اعلام کرد.
بر این اساس، روز جمعه ۱۱ فروردین در محل مصلای اعظم تبریز، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مسائل و مشکلات مراجعان رسیدگی خواهند کرد.
در محل‌های برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌های استان نیز مدیران واحدهای شهرستانی ادارات فوق پاسخ‌گوی مراجعان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان خواهند بود.
برنامه حضور مدیران در میزهای ارتباطات مردمی در محل‌های برگزاری نماز جمعه استان هر هفته از طریق پرتال استانداری آذربایجان شرقی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
برنامه حضور استاندار، فرمانداران و مدیران آذربایجان شرقی در مرکز ارتباطات مردمی استان خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار