خبر/

امضای رضاییان روی کامبک ایران مقابل کنیا

1402/01/08 - 23:34 - کد خبر: 89559 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل کنیا در ورزشگاه آزادی کامبک زد و به پیروزی دوبر یک دست یافت.

به گزارش نصر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۲، امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان کنیا بود که این دیدار با پیروزی دو بر یک ایران تمام شد و تیم ملی توانست به پیروزی دست یابد. 
این دیدار در حضور هواداران ایرانی و تعدادی از هواداران کنیایی برگزار شد و زنان و مردان هوادار تیم‌ملی توانستند از داخل ورزشگاه این دیدار را تماشا کنند.
قبل از این دیدار هم تیم ملی در دیدار خانگی و دوستانه مقابل روسیه به تساوی یک بر یک دست یافته بود.
ایران ۲ – کنیا یک
گل‌: محمد محبی در دقیقه ۷۵ و رامین رضاییان در دقیقه ۸۴ برای ایران - مایکل اولونگا در دقیقه ۵۱ برای کنیا
کارت زرد: روزبه چشمی از ایران -  پاتریک ماتاسی و برایان ماندلا از کنیا
ترکیب ایران: پیام نیازمند (سیدحسین حسینی ۴۶)، آرمین سهرابیان،محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (رامین رضاییان ۴۶)، احسان حاج‌صفی (کاپیتان) (امید نورافکن ۶۱)، محمد کریمی (میلاد سرلک ۴۶)، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی ۴۶)، محمد محبی و شهریار مغانلو.
ترکیب کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، بریان ماندلا، جوزف اوکومو، اریک اوما، تدی آکومو، ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دیوک آبویا، مسعود جمعه و مایکل اولونگا (کاپیتان).

موقعیت‌های حساس
نیمه اول
دقیقه ۱۰: دفع ناقص موج حمله ایران توسط دروازه‌بان کنیا، تبدیل به موقعیت ایده‌آل برای مغانلو شد اما ضربه او از محوطه هجده قدم به بیرون از دروازه رفت.
دقیقه ۱۵: روی پاس اشتباه هافبک دفاعی تیم ملی، کنیا صاحب ضد حمله شد که مایکل اولونگا ضربه خود را از مقابل محوطه جریمه به آسمان زد.
دقیقه ۲۸: در حالی که ایران سعی در خلق موقعیت داشت، باز هم کنیا روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شد که پاس در عرض کنیایی‌ها به مقابل محوطه شش قدم با فرصت سوزی بازیکن این تیم همراه شد و خطر از دروازه ایران دور شد.
دقیقه ۴۲: کنیا باز هم روی یک انتقال سریع صاحب موقعیت گل شد که ضربه بازیکن کنیا توسط نیازمند به کرنر رفت.
نیمه دوم
دقیقه ۴۸: مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه کنیا صاحب توپ شد اما تعلل بیش از حد او منجر به از دست رفتن این فرصت گلزنی شد. 
دقیقه ۵۱ (گل برای کنیا): مایکل اولونگا، گلزن نام‌آشنای الدحیل و کاپیتان کنیا روی یک ضد حمله از سرلک توپ‌گیری کرد و صاحب موقعیت مناسب شد و دروازه حسینی را گشود و حریف را پیش انداخت.
دقیقه ۵۸: محمد محبی برای جبران گل خورده وارد محوطه جریمه کنیا شد که ضربه این بازیکن توسط ماتاسی به کرنر رفت.
دقیقه ۶۳: دروازه کنیا ابتدا توسط شوت رضاییان تهدید شد و ماتاسی توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه سانتر مهدی ترابی به روی دروازه کنیا به شکل خطرناکی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه  ۷۳: شهریار مغانلو در گوشه محوطه شش قدم صاحب موقعیت گل شد که ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه کنیا برخورد کرد. 
دقیقه ۷۵ (گل برای ایران): ارسال رامین رضاییان به روی دروازه با ضربه سر محمد محبی وارد دروازه کنیا شد و ایران به گل تساوی دست یافت. 
دقیقه ۸۱: ارسال رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه با خروج اشتباه دروازه‌بان کنیا و ضربه سر ناقص طارمی همراه بود و این موقعیت گل از دست رفت. 
دقیقه ۸۴ (گل برای ایران): باز هم رامین رضاییان در متن حمله ایران بود و پاس در عرض این بازیکن با حرکت اشتباه دروازه‌بان کنیا، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد و ایران با یک گل پیش افتاد. با وجود تغییر مسیر توسط ماتاسی، گل به نام رضاییان ثبت شد.
انتهای پیام/
امضای رضاییان روی کامبک ایران مقابل کنیا خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار