خبر/

اعلام جزئیات نحوه ثبت‌نام در سامانه تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده

1402/01/08 - 22:31 - کد خبر: 89554 نسخه چاپی

نصر: شرکت بازآفرینی شهری اعلام کرد افرادی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد، برای دریافت سند ملک خود اقدام کنند.

به گزارش نصر، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: افرادی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری قرار دارد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران به نشانی "facility.udrc.ir " نسبت به ثبت اسناد مالکیت ملک خود اقدام کنند.
به گفته آقای حسینی، بعد از ثبت کدپستی یا کد جام (ثبت شده در سند تک برگ) ، سامانه به صورت خودکار به متقاضی اعلام می‌کند که ملک‌ او در محدوده (بافت فرسوده- تاریخی یا سکونتگاه غیر رسمی) قرار دارد یا خیر.
وی با اشاره به اینکه پس از محرز شدن ملک در بافت فرسوده ، به صورت برخط اطلاعات جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات نوسازی برای بانک مسکن ارسال می‌شود، گفت: افرادی که برای دریافت سند خود در مناطق حاشیه‌نشینی اقدام کنند ، پس ثبت اطلاعات خود در سامانه تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شرکت بازآفرینی شهری ایران ، کد رهگیری دریافت می‌کنند.
حسینی افزود: اطلاعات دریافتی ، برای بررسی و تطبیق اسناد به اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌ها ارسال می‌شود تا پس از تایید شدن ، جهت صدور سند به ادارات ثبت و اسناد استان‌ها ارسال شود.
او تصریح کرد: چنانچه تقاضایی برای دریافت تسهیلات و یا سند مورد تایید قرار نگیرد متقاضی می‌تواند به اداره‌های راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه یا با ارسال پیام به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۶۱۲ مشکل خود را با کارشناسان شرکت بازآفرینی شهری ایران مطرح کند.
انتهای پیام/
اعلام جزئیات نحوه ثبت‌نام در سامانه تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار