رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

۱۷ هزار نفر از موزه های شهرداری تبریز بازدید کردند

1402/01/06 - 20:40 - کد خبر: 89473 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در تعطیلات نوروزی تعداد ۱۷ هزار نفر از موزه های مجموعه مدیریت شهرداری در این شهر دیدن کردند.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تعداد بازدید از سوی شهروندان و گردشگران نوروزی با حضور در موزه‌های شهرداری تبریز به ثبت رسیده است که در میان آنها موزه شهر واقع در عمارت میدان ساعت در ردیف پربازدیدترین ها قرار دارد.
وی اظهار کرد: خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار نیز در رده‌های بعدی بازدیدکنندگان در ایام تعطیلات نوروز قرار داشته و با استقبال گسترده از سوی شهروندان و مهمانان نوروزی روبرو شده اند.
نصیربیگی ادامه داد: موزه‌های شهرداری تبریز شامل موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار شاهد استقبال و حضور مخاطبان خود بود و یکی از پرکارترین روزهای خود را تجربه کردند طوری که به عنوان یکی از محبوب‌ترین نقاط دیدنی تبریز شناخته شدند.
وی با قدردانی از تلاشگران فرهنگی شهر تبریز، گفت: موزه‌های شهرداری تبریز به دلیل استقرار نمایشگاه‌های صنایع دستی، برگزاری برنامه‌های متنوع جشنواره نوروزی "بهشت ماندگار"، اجرای برنامه‌های زنده هنری، شاد و امکان آشنایی با هنرها و هنرمندان شهر، شاهد حضور علاقمندان به این حوزه بوده و بسیاری از گردشگران، بخشی از سوغاتی و هدایای نوروزی خود را از این محل‌ها تهیه می‌کنند.
نصیربیگی با اشاره به اینکه این حجم حضور و بازدید گردشگران با وجود هوای نسبتاً سرد تبریز در روزهای سپری شده از تعطیلات نوروزی اتفاق افتاده است، یادآور شد: گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی بخشی از تبریزگردی خود را به این محل‌ها اختصاص می‌دهند.
به گفته وی موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به صورت یکسره و به شکل رایگان خدمات می‌دهند.
انتهای پیام/
 ۱۷ هزار نفر از موزه های شهرداری تبریز بازدید کردند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار