رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز:

خالص فروشی منتفی شده است / محاسبه وزن جعبه روی قیمت تمام شده شیرینی

1402/01/05 - 13:10 - کد خبر: 89400 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز از منتفی شدن مووضوع خالص فروشی در قنادی های و شیرینی فروشی های استان خبر داد.

به گزارش نصر، ناصر کریمی وحید در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: موضوع خالص فروشی شیرینی که متأسفانه چند روزی است در فضای مجازی مطرح است، در اسفندماه سال گذشته مطرح بوده که برای امسال کلا منتفی شده است.
وی ادامه داد: این موضوع سال گذشته بر اساس یک تصمیم غیرکارشناسانه ابلاغ شده بود و متاسفانه از اتحادیه های صنفی سراسر کشورهم نظرخواهی نشده بود که با ورود تشکل های صنفی قنادان این ابلاغیه به طور کلی ابطال شد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای به صورت ناآگاهانه با استفاده از برخی رسانه ها، سعی در ایجاد تشویش در اذهان عمومی داشته و موضوع خالص فروشی را ابزاری برای به حاشیه کشاندن صنف زحمتکش قنادان قرار داده اند، تصریح کرد: اوزان جعبه شیرینی با تاییدیه سازمان استاندارد به صورت قیمت تمام شده روی شیرینی محاسبه شده و در قیمت در نظر گرفته شده و اقدامی کاملا قانونی بوده و بحث خالص فروشی اصلا نبوده و نیست ولی برای رفاه حال مشتریان در این خصوص تشکلهای صنفی وارد عمل شده و نسبت به حل این مورد اقدام کردند که بعد از بررسی نظرات کارشناسانه تشکلهای صنفی طی ابلاغیه ای از سوی رئیس اتاق اصناف ایران بر لغو این مورد تاکید وعملیاتی شد.
رئیس اتحاديه صنف قنادان کلانشهر تبریز، با تشکر از زحمات و تلاشهای رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران، بیان داشت:  اگر نامه ابلاغی رئیس اتاق اصناف را به دقت مطالعه کنید، این نامه کاملا گویا در رفع ابهامات ایجاد شده است و در آن این موضوع خالص فروشی شیرینی را کان لم یکن اعلام کرده است.
کریمی وحید،  در خاتمه با ابراز خرسندی از فعالیت مستمر واحدهای صنفی قنادی تبریز، گفت: هیئت مدیره اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز در کنار سایر شهرهای کشور دفاع از حق و حقوق اعضای محترم صنف و اعتلای صنف را جزو وظایف اساسی خود می داند و آماده استفاده از هرگونه پیشنهادات و انتقادات سازنده در جهت معرفی بیشتر صنف و حل مشکلات و مسائل مرتبط می باشد.
انتهای پیام/
خالص فروشی منتفی شده است / محاسبه وزن جعبه روی قیمت تمام شده شیرینی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار