رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی؛

هدف ما رفع موانع تولید و میدان دادن به بخش خصوصی است

1402/01/04 - 13:00 - کد خبر: 89364 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در گفت‌وگویی در خصوص برنامه‌های سازمان صمت آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: باید مفهوم و عمق شعار سال را به خوبی شناخت، تورم زاییده بسیاری از عوامل از جمله نظام بانکی، بودجه ریزی و بحث تولید است، اگر تولید رشد پیدا کند و کیفیت و کمیت افرایش یابد، می‌توان موانعی آسیب‌رسان به اقتصاد را کنترل کرد.
وی ادامه داد: مبنای کار ما اقتصاد مقاومتی است که در نظر داریم بخش خصوصی را پای کار آوریم چراکه مبنای اقتصادی آذربایجان شرقی بخش خصوصی است و سال گذشته در تولید تراکتور، گیربکس، موتورهای خودرو و شیشه رکورد استان شکسته شد.
پرنیان تاکید کرد: امسال هم که شعار سال مهار تورم و رشد تولید بوده و شعاری عمیق، مؤثر و متناسب با وضع فعلی کشور است، باید بر روی کمیت و تکمیل زنجیره‌های تولید سرمایه‌گذاری کرده و از زنجیره‌های پیشران هم بهره برد و با ایجاد بستر مناسب و رفع موانع تولید در بخش خصوصی به خوبی پیش رفت.
انتهای پیام/
هدف ما رفع موانع تولید و میدان دادن به بخش خصوصی است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار