بیگی؛

توسعه اقتصاد با مشارکت مردمی محقق می شود

1402/01/03 - 12:29 - کد خبر: 89329 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و واقعی سازی اقتصاد کشور با مشارکت آحاد مردم و دخالت انها در این عرصه محقق می شود.

به گزارش نصر، احمد علیرضابیگی روز پنجشنبه در گفت وگویی نامگذاری شعار امسال با عنوان" مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام رهبری را بسیار بجا و مناسب توصیف و اظهار کرد: هر ۲ موضوع مهم مزبور که توسط مقام رهبری مورد تاکید است، جز با مردمی سازی و واقعی سازی اقتصاد میسر نخواهد شد.
وی بر ضرورت مشارکت دادن مردم در اقتصاد را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید توجه داشت که با توجه تجربیات و آزمون و خطاهای سال های گذشته، راه برون رفت از شرایط موجود اقتصادی و سیاسی جلب و جذب مشارکت های مردمی است.
علیرضابیگی مشارکت مردم در عرصه های مختلف اقتصادی اعم از تولید، صنعت، تجارت و بازرگانی را بسیار مهم و تعیین کننده خواند.
وی یکی از دلایل اصلی و مهم بی ثباتی اقتصادی در کشور را نگرش های نادرست به مردمی سازی دانست و گفت: این موضوع موجب فرار سرمایه، فضای بی روح کسب و کار، بیکاری و نوسانات شدید ارزی شده است که بار اصلی این نابسامانی ها بر دوش مردم سنگینی می کند و باید هر چه سریع تر با تغییر نگرش ها نسبت به تحولات عمیق در این حوزه اقدام کرد.
علیرضابیگی واقعی سازی اقتصاد را همان واقعی کردن دخل و خرج مردم و دولت تعریف و اضافه کرد: این موضوع زمانی محقق می شود که در کشور برای سرمایه گذاری امنیت بیشتری ایجاد شود که در این حالت هم تورم های افسارگسیخته مهار می شود و هم تولید در کشور جان دوباره می گیرد.
انتهای پیام/
توسعه اقتصاد با مشارکت مردمی محقق می شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار