فرمانده انتظامی استان:

۶۵۰ تیم گشتی پلیس امنیت نوروزی آذربایجان شرقی را برقرار می‌کنند

1402/01/02 - 19:39 - کد خبر: 89317 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از تامین امنیت محلات و مناطق مختلف استان با بکارگیری ۶۵۰ تیم گشتی خودرویی و موتوری پلیس در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تیم های گشت پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد بیشتر شده و امنیت کوی و برزن شهرهای استان با استفاده از تیم های گشتی و نیروهای کمکی تامین می شود.
وی همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی میزان سرقت در ایام نوروز، افزود: بیشتر سرقت های انجام شده مربوط به خودرو، قطعات و لوزام داخل خودرو بوده که خوشبختانه اغلب آنها کشف شده و در آمار کشف سرقت نیز رشد ۳۷ درصدی را شاهد هستیم.
عبدی از شهروندان درخواست کرد نسبت به حفاظت و مراقبت از اموال با ارزش خود دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را جهت پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
وی همچنین به برنامه جمع آوری معتادان متجاهر (تابلو) در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با تمام توان و آمادگی نسبت به اجرایی کردن این طرح اقدام کرده است و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده معتاد متجاهر، مراتب را جهت جمع آوری به پلیس اطلاع دهند.
عبدی همچنین از ممنوعیت اسباب کشی در طول تعطیلات نوروزی خبرداد و افزود: هرگونه اسباب کشی بدون گرفتن مجوز از پلیس ممنوع است و شهروندانی که قصد اسباب کشی در این ایام را دارند برای گرفتن مجوز باید به نزدیک ترین کلانتری محل سکونت خود مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: امنیت، مولفه ای جمعی و عمومی است و برای دستیابی به آن، همه شهروندان باید در همکاری و تعامل با دستگاه های امنیتی و به ویژه پلیس اهتمام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/
۶۵۰ تیم گشتی پلیس امنیت نوروزی آذربایجان شرقی را برقرار می‌کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار