رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ؛

تکواندوکار شاهین‌دژی قهرمان دانشجویان کشور شد

1398/09/17 - 17:02 - کد خبر: 8930 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ گفت: «محمدهادی اهوز» تکواندوکار شایسته این شهرستان در مسابقات دانشجویان کشور موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، میثم بشارتی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: مسابقات تکواندوی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور در سالن امام رضا (ع) دانشگاه پیام‌ نور مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از ۱۲ مرکز دانشگاهی پیام نور کشور حضور داشتند که از این تعداد ۱۲ تیم را دختران و ۱۲ تیم را پسران تشکیل می‌داد.

وی اضافه کرد: «محمدهادی اهوز» در بخش مبارزه این رقابت‌ها توانست در وزن ۶۸ کیلوگرم همه حریفان خود را شکست دهد و مدال طلای دانشجویان کشور را کسب کند.

وی اظهار داشت: براساس اعلام کمیته برگزاری این دوره از مسابقات، افراد برتر این رقابت‌ها به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه یافته و به فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جهت حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان معرفی می‌شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ اظهار داشت: این تکواندوکار شایسته سال گذشته نیز در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور توانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند.

مسابقات تکواندو دانشجویان کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور در هشت وزن و دو رشته «پومسه» و «مبارزه» در هشت وزن مختلف از ۱۱ تا ۱۵ آذرماه در خراسان رضوی برگزار شد.

ورزش تکواندو جزو رشته های اولویت‌دار دانشگاه پیام نور در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای بوده و آکادمی‌های تکواندو در دانشگاه‌های پیام نور در حال راه‌اندازی است.

دانشگاه پیام نور دارای حدود ۴۳۰ هزار دانشجو، چهار هزار عضو هیات علمی تمام وقت، ۱۰ هزار کارمند و ۴۰ هزار استاد است؛ این دانشگاه بیش از ۴۰ مرکز و نمایندگی در جهان دارد و ۶ هزار دانشجوی خارجی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی و ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/

تکواندوکار شاهین‌دژی قهرمان دانشجویان کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار