خبر/

تجلیل از مدال آوران گلف آذربایجان شرقی

1401/12/29 - 11:46 - کد خبر: 89240 نسخه چاپی

نصر: مراسم تقدیر از بازیکنان مدال آور هیات گلف استان در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

به گزارش نصر، آیین تقدیر و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کشوری رشته گلف استان، باحضور اعضای هیئت رئیسه، روسای شهرستان‌ها، اصحاب رسانه و کادر اجرایی هیات گلف برگزار گردید.
امیر کِوین رئیس هیات گلف استان در این برنامه پس از خیرمقدم، بااشاره به موفقیتهای ورزش گلف در استان گفت: این ورزش تنها ورزش خانواده محور است و اعضای خانواده می توانند درفضای باز و مطابق با عرفهای جامعه ورزش کنند واین در حالی است که زیر ساختهای کافی این ورزش در استان و تبریز وجود نداشت اما با تلاشهای صورت گرفته و تفاهم نامه ای که با شهرداری داشتیم این ورزش به عنوان یکی از ورزش های همگانی شناخته شد.
کِوین با اشاره به درخشش بازیکنان گلف استان و مدال آوری آنان بیان کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی در استان و تبریز داریم و عناوین مختلف کشوری را در سال جاری کسب کرده ایم و امیدواریم در سال آینده شاهد موفقیتهای بیشتر ورزشکاران گلف استان و تبریز باشیم.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف دیدار با مسئولان استانی تاکید کرد: شاهد حمایتهای بی دریغ مسئولان استان از این ورزش و حمایت در زمینه اعتلای آن هستیم.
در ادامه این مراسم سیدحسن سیفی عضو هیئت رئیسه گلف استان با تجلیل از تلاشهای رئیس هیات گلف استان و کادر اجرایی و فنی و بازیکنان گلف استان گفت: برای توسعه گلف در استان برنامه‌ای منظم تدوين شده است و فعاليت‌های اين رشته در همه بخش‌ها و شهرستان‌ها برنامه محور و متوازن است.
این عضو هیئت رئیسه در ادامه اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی اصولی صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد شکوفایی گلف در ایران خواهیم بود.
در این مراسم‌ روسای شهرستان‌ها ، اعضای هیئت رئیسه، روسای کمیته‌ها و اصحاب رسانه به تناوب به ارائه نکته نظرات خود پرداختند و رئیس هیات استان نیز به استماع سخنان ایشان پرداختند.
در انتهای این مراسم از قهرمانان مدال آور گلف استان بدلیل کسب قهرمانی بخش تیمی هندیکپ در مسابقات اخیر کشوری، کمیته بهکاپ بدلیل کسب رتبه دوم ارزشیابی کمیته های بهکاپ سراسر کشور و اصحاب رسانه بدلیل انعكاس و انتشار صحيح و به موقع اخبار هیات گلف استان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/
تجلیل از مدال آوران گلف آذربایجان شرقی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار