رئیس پلیس آگاهی فراجا مطرح کرد:

کنترل و نظارت بر سارقان سابقه‌ دار حرفه‌ای و خطرناک در نوروز

1401/12/28 - 16:14 - کد خبر: 89214 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی فراجا کنترل و نظارت مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و ناامن کردن محیط برای آن ها را از اقدامات مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروزی برشمرد.

به گزارش نصر، سردار محمد قنبری در جلسه قرارگاه نوروزی عمار که با حضور معاونان و روسای ادارات پلیس آگاهی برگزار شد، ضمن تبریک نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: با تقارن سال نو و بهار قرآن امیداریم بتوانیم تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم عزیزمان در این ایام به طور مضاعف و بهتر از سال های قبل ارائه دهیم.
وی با اشاره به قرارگاه نوروزی عمار در راستای اقدام جهادی افزود: فلسفه وجودی قرارگاه نوروزی عمار این است که همه کارکنان از بالاترین رده تا پایین‌ترین آن‌ها هر لحظه مستمر و دقیق با نمایندگان استان‌ها ارتباط و تعامل داشته تا بتوانیم مشکلات را مرتفع و همچنین از اقدامات آن ها حمایت کنیم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: جانشین یا نمایندگان هر استان وقایع و گزارشات حوزه خود را شبانه روزی اعلام می‌کنند که در صورت هر مشکلی رابطین قرارگاه در جریان قرار گرفته تا آن را مرتفع کنند.
وی در ادامه با تاکید بر موضوع سرقت تصریح کرد: برخورد با سارقان حرفه‌ای از اولویت‌های این پلیس است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده به ویژه در ایام تعطیلات پیش رو تشدید و استمرار خواهد داشت.
قنبری با اشاره به کنترل موثر سارقان سابقه‌دار، حرفه‌ای و خطرناک گفت: کنترل و نظارت مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و ناامن کردن محیط برای آن‌ها از دیگر اقدامات مهم پلیس در ایام تعطیلات است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی از جمله بایدهایی است که سرلوحه ماموریت های پلیس آگاهی است، گفت: رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات پیش روی مسافران نوروزی از دیگر اقداماتی است که در این ایام بسیار حائز اهمیت است.
قنبری با تاکید بر حضور فعال و خدمات مضاعف کارکنان پلیس آگاهی در ایام تعطیلات و نوروز تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و خوش رفتاری با شهروندان از الزمات این پلیس است که در این خصوص به ویژه در ایام پیش رو جهت جلب رضایتمندی هموطنان تشدید خواهد شد.
وی گفت: یکی از هدف های اصلی ما رضایت مردم از طریق ارائه خدمات با کیفیت و با روی گشاده است به طوری که از جمله شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی هر سازمانی به غیر از رشد، توسعه، سرعت، صحت و دقت در انجام کار، چگونگی رفتار با ارباب رجوع است که سبب اعتماد شهروندان به پلیس خواهد شد.
 قنبری با اشاره به تیم‌های بررسی صحنه جرم به عنوان مهم‌ترین بخشی که می توانند در رسیدگی به پرونده‌های سرقتی مسافران نوروزی تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: مالباختگان با اولین واحدی که در صحنه وقوع سرقت یا جرم برخورد می کنند کارآگاهان این بخش است که  ماموران باید با آن ها با سعه صدر و امیدوار کننده رفتار کنند چراکه آن ها از نظر روحی و مادی ضربه دیده اند ضمن اینکه باید با دقت آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه را برداشت کنند که بتوانند به سرعت در کشف کمک کنند.
انتهای پیام/
کنترل و نظارت بر سارقان سابقه‌ دار حرفه‌ای و خطرناک در نوروز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار