خبر/

توافق ایرلاین‌ها برای کاهش تاخیر پرواز

1401/12/28 - 13:48 - کد خبر: 89199 نسخه چاپی

نصر: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: ۱۶ شرکت برای پذیرش مسافران و تامین هواپیما در زمان بروز تاخیر، توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش نصر، مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگویی بیان کرد: در راستای گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات‌دهی به مسافران و افزایش همکاری‌های متقابل با استفاده از ظرفیت‌های موجود ناوگان خطوط هوایی کشور؛ توافق‌نامه همکاری بین شرکت‌ها در زمینه تامین هواپیما و پذیرش متقابل مسافران پروازهای داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی در شرایط ابطال یا تاخیر بیش از دو ساعت، بین ۱۶ شرکت به امضا رسید و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه شاهد رضایت‌مندی بیشتر مسافران در سفرهای هویی باشیم.
وی درباره اینکه آیا این طرح برای دوره زمانی خاص نوروز است، توضیح داد: این طرح دائمی است، قبلا هم این تفاهم‌نامه را داشتیم که اکنون بازنگری شده و به‌ صورت جامع‌تر بین شرکت‌های هواپیمایی به امضا رسید و اجرایی شده است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تاثیر این طرح بر موضوع تاخیر شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: این موضوع باعث می‌شود برای مسافران تاخیر کاهش پیدا کند، چون اگر شرکت هواپیمایی پروازش با تاخیر طولانی مواجه شود، مسافرش با شرکت دیگری اعزام می‌شود.
اسعدی سامانی درباره نحوه همکاری شرکت‌های نیز توضیح داد: ۱۶ شرکت به شرکت‌های زاگرس، ایران‌ایر تور و ماهان در این توافق‌نامه حضور دارند و درباره هزینه‌هایشان هم شرکت‌ها با یکدیگر محاسبه می‌کنند که این تعامل به چه صورت انجام شود.
انتهای پیام/
توافق ایرلاین‌ها برای کاهش تاخیر پرواز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار