رئیس فرودگاه سهند؛

زمان پروازها در فرودگاه سهند تغییر کرد

1401/12/28 - 11:21 - کد خبر: 89182 نسخه چاپی

نصر: رئیس فرودگاه سهند گفت: زمان انجام پروازها در این فرودگاه از سه‌شنبه و جمعه به دوشنبه و جمعه تغییر کرده و ساعت پروازها هم متناسب با آن تغییر می‌کند. 

به گزارش نصر، «محمد حاجی‌پور» روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: از ششم فروردین سال ۱۴۰۲ به بعد، پرواز روزهای دوشنبه در ساعت ۱۱:۲۵ از تهران به مراغه و در ساعت ۱۳:۴۰ از مراغه به تهران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه اکنون نیز پروازهای رفت و برگشت بین تهران به مراغه در روزهای جمعه انجام می‌شود، اضافه کرد: از ششم فرورودین به بعد، ساعت پروزاها تغییر می‌کند و از تهران به مراغه راس ساعت ۱۱:۲۵ و از مراغه به تهران ۱۳:۴۰ خواهد بود.
به گفته «حاجی‌پور» دو پرواز رفت و برگشت از تهران به مراغه و بالعکس در طول هفته، تنها پروزاهای فرودگاه سهند در شرایط فعلی است و برای افزایش مقصد و تعداد پروازها باید جایگاه سوخت در این فرودگاه احداث شود.
وی اضافه کرد: افزایش تعداد پروزاها و مسافران جابه‌جا شده از طریق این فرودگاه در سال جاری نشاندهنده روند به رشد استقبال مسافران از این فرودگاه محلی است و در صورتی که جایگاه سوخت احداث و باند پرواز نیز تعریض شود، می‌توان بخش قابل توجهی از مسافران جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را از طریق این پایانه هوایی جابه‌جا کرد.
رییس فرودگاه سهند اظهار داشت: بر اساس آمارهای ۹ ماه نخست امسال، ۱۳۴ پرواز در این فرودگاه انجام و چهار هزار و ۷۲۳ مسافر جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۲.۷ درصد در تعداد مسافر و ۱۷.۵ درصد در تعداد پروازها با افزایش مواجه بودیم.
به گزارش ایرنا «علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی چندی پیش به خبرنگار ایرنا گفته بود که مجوز احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند از وزارت نفت اخذ شده است.
انتهای پیام/
زمان پروازها در فرودگاه سهند تغییر کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار