خبر/

تعداد تمدیدی ها و بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون به هفت رسید

1401/12/27 - 20:30 - کد خبر: 89164 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی خوددر رقابت های لیگ برتر، تمدید قرارداد با کادر فنی و بازیکنان فصل قبل و همچنین جذب بازیکنان مطرح لیگ را در برنامه قرار داده و تاکنون قرارداد هفت بازیکن را تمدید و یا ثبت کرده است.

به گزارش نصر، مدیریت باشگاه مس سونگون پس از اینکه تیم فوتسال این باشگاه جام قهرمانی را دوره بیست و چهارم را بالای سر برد و برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید به سراغ تمدید قرارداد برخی بازیکنان و کادر فنی و همچنین جذب چند بازیکن رفت و تا به این لحظه، قرار داد سرمربی و چهار بازیکن را تمدید کرده و ۲ بازیکن جدید را نیز به خدمت گرفته است.
این باشگاه در نخستین گام و برای حفظ انسجام تیمی، قرارداد سرمربی بومی این تیم را برای یک سال دیگر تمدید کرد و اسماعیل تقی‌پور در فصل ۱۴۰۱ نیز به عنوان سرمربی در این تیم خواهد بود و تیم را در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز هدایت خواهد کرد.
رسول خطیبی مدیرعامل این باشگاه در ادامه برنامه خود برای حضور مقتدرانه در بیست و پنجمین دوره، قرارداد آقای گل مسابقات لیگ برتر فوتسال را نیز تمدید کرد و مهدی جاوید را که ۳۷ گل برای تیمش زده بود و پنجمین عنوان آقای گلی را تجربه می کرد را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
مرتضی عزتی دیگر بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان است که قرارداد خود را یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرده، این بازیکن نیز با حضور در باشگاه مس سونگون ورزقان و مذاکره با مدیرعامل، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
عزتی یکی از مهره‌های تأثیرگذار مس در راه کسب پنجمین قهرمانی لیگ برتر فوتسال بود و بازی های درخشانی را در فصل قبل انجام داد.
پس از عزتی، قرارداد علیرضا صمیمی دروازه بان با سابقه و مجرب این تیم نیز که نقش بسیاری در قهرمانی تیمش داشت یک فصل دیگر تمدید شد.
وی فصل گذشته عملکرد درخشانی در مس داشت و ترجیح داد فصل بعد نیز در جمع نارنجی پوشان به حیات حرفه ای فوتسالی خود ادامه دهد.
حمید احمدی نیز با حضور در باشگاه مس سونگون ورزقان قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با تیم فوتسال باشگاه تمدید کرد و تا این لحظه وی آخرین بازیکن تمدیدی مس سونگون است.
مدیریت باشگاه مس، علاوه بر پنج قرارداد تمدیدی یاد شده، با ۲ بازیکن جدید نیز به توافق رسید و بهروز عظیمی و محمدحسین بازیار را به خدمت گرفت.
عظیمی، ستاره جوان تیم ملی فوتسال ایران که فصل گذشته برای مقاومت البرز بازی می کرد مورد توجه کادر فنی مس سونگون قرار گرفت و با موافقت خطیبی، به جمع نارنجی پوشان اضافه شد.
همچنین محمدحسین بازیار ملی پوش جوان تیم ملی فوتسال نیز که فصل قبل برای صنایع پشتیبان بازی می کرد و یکی از پدیده های لیگ برتر فصل قبل بود با حضور در باشگاه مس سونگون ورزقان به تیم فوتسال این باشگاه پیوست.
این بازیکن ۱۹ ساله، یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام ملت های آسیا بود و از فصل آینده پیراهن قهرمان لیگ برتر را به تن خواهد کرد.
مس سونگون ورزقان فصل گذشته توانست با اقتدار و 69 امتیاز و فاصله ۹ امتیازی نسبت به گیتی پسند به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال برسد.
انتهای پیام/
تعداد تمدیدی ها و بازیکنان جدید تیم فوتسال مس سونگون به هفت رسید خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار