رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد؛

رزمی‌کار مهابادی به مسابقات جهانی «بودو» اعزام شد

1398/09/17 - 16:01 - کد خبر: 8916 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «آکام محمدزاده» رزمی‌کار بااستعداد این شهرستان برای شرکت در مسابقات جهانی بودو به جمهوری آذربایجان اعزام شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: مسابقات جهانی بودو با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ رزمی‌کار در بخش‌های مختلف از جمله بودو، بوکس، شکستن اجسام، هنرهای رزمی و کیک بوکسینگ به میزبانی آذربایجان‌غربی هم‌اکنون در باکو درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: «آکام محمدزاده» در وزن ۷۰ کیلوگرم به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد و از امروز به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی اضافه کرد: این ورزشکار مهابادی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بودو، مردادماه گذشته توانسته بود عنوان قهرمانی را در ارومیه به دست آورد.  

رشته ورزشی بودو یکی از سبک‌های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت داشت و از این پس با تشکیل گروه رزمی جدید، عملکرد مستقلی خواهد داشت.

شعار رشته ورزشی بودو «ایجاد صلح و آرامش» بوده و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند که «بهترین حمله همانا خوب دفاع کردن» است.  

آکام محمدزاده از سال ۱۳۹۴ در رشته بودو شروع به فعالیت کرده که در این مدت پنج مقام کشوری و ۱۰ مقام استانی کسب کرده است.

گروه رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و ریاست آن را امیر رسولی، رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی بر عهده دارد. 

انتهای پیام/

رزمی‌کار مهابادی به مسابقات جهانی «بودو» اعزام شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار