اطلاع رسانی/

ثبت رکورد جدید در ماشین‌سازی تبریز

1401/12/27 - 09:14 - کد خبر: 89121 نسخه چاپی

نصر: ماشین سازی تبریز ثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه را جشن گرفت و در تاریخ شرکت خود تاریخ‌سازی کرد.

به گزارش نصر، گروه ماشین سازی تبریز امروز ثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه را جشن گرفت و در تاریخ شرکت خود تاریخ‌سازی کرد.


ثبت رکورد تولید سالانه شرکت ماشین سازی
در این راستا امروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ مراسم جشن ثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه با پیام تبریک مدیرعامل شرکت اصغر نورآئین و با مشارکت تمامی پرسنل و معاونین و مدیران شرکت در کارخانه ماشین سازی تبریز برگزار شد.


اصغر نورآئین مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز در حاشیه این جشن گفت: تاریخ‌سازی و ثبت رکورد تولید سالانه ۱۱۴۳ دستگاه در گروه ماشین سازی تبریز نویدبخش آینده‌ای افتخارآمیز است.


وی افزود: گروه ماشین سازی تبریز در سالی که با شعار تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین نام‌گذاری شده، توانسته با غلبه بر مشکلات و محدودیت‌های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشته به دست آورده و ثابت کند که در عرصه صنعت، تولید و اقتصاد با همت پرسنل خدومش می‌تواند تاریخ‌سازی کند.


مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: می‌دانیم که ثبت این رکورد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها بوده که از هیچ کوششی فروگذار نکردند. بنده به‌عنوان مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز، درنهایت تواضع و به‌رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هیئت‌مدیره خستگی‌ناپذیر شرکت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از همت و غیرت تمامی همکاران قدردانی کرده و در این مسیر مقدس ادای احترام می‌کنم.


انتهای پیام/
ثبت رکورد جدید در ماشین‌سازی تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار