مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور؛

اخراج صادقیان صحت ندارد

1398/09/17 - 14:40 - کد خبر: 8907 نسخه چاپی

نصر: مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور گفت: مدیرعامل باشگاه همراه سرمربی تیم احد شیخ لاری با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهند و قطعاً سوابق و کارنامه شیخ لاری که نشان از تجربه و کارایی او دارد می تواند برای تیم موثر باشد.

 به گزارش نصر، وحید خوش زرع  مدیر رسانه ای باشگاه تراکتور در خصوص حواشی اخیر این باشگاه در گفت و گو با نصر گفت: بعد از جدایی مصطفی دنیزلی که کاملاً با توافق هر دو طرف بود، حواشی بسیاری برای باشگاه تراکتور ایجاد شده است که بسیاری از آنها تکذیب می‌شود.

وی افزود: دنیزلی شرایط و اخلاق خاص خود را داشت و راضی به استفاده از دستیار ایرانی نبود که یکی از اصلی‌ترین موضوعات جدایی سرمربی مخالفت با جذب کمک مربی و اختلاف بر سر همین موضوع بود.

وی خبر اخراج صادقیان را را تکذیب کرد و ادامه داد: مدیرعامل باشگاه همراه سرمربی تیم احد شیخ لاری با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهند و قطعاً سوابق و کارنامه شیخ لاری که نشان از تجربه و کارایی او دارد می تواند برای تیم موثر باشد.

وی در پایان اظهارات خود از هواداران و رسانه‌ها خواست تا با حمایت از مدیرعامل تبریزی و سرمربی بومی تیم تراکتور این تیم را در ادامه راه همراهی نموده نقشه بدخواهان تراکتور را خنثی نمایند.

انتهای پیام/

اخراج صادقیان صحت ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار