معاون عمرانی فرماندار میانه:

نقطه حادثه خیز در ۲ کیلومتری میانه-تبریز حذف شد

1401/12/25 - 11:15 - کد خبر: 89026 نسخه چاپی

نصر: معاون عمرانی فرماندار میانه از رفع نقطه حادثه خیز در دو کیلومتری محور میانه-تبریز خبر داد و گفت: این نقطه حادثه خیز که معروف به پیچ نصیر است، با اعتبار حدود ۳۵۰ میلیون تومان با انجام عملیات انفجار ایمن سازی شده، حذف و مقرر شد پیمانکار در مجموع با هزینه ۹۰۰ میلیون تومان ترانشه برداری حوالی پمپ بنزین شقاقی را تا پایان امسال نیز به انجام برساند.

به گزارش نصر، مهدی مشایخی با اشاره به این‌که از فردا ماشین آلات اداره راهداری میانه، مصالح حاصل از حذف نقطه حادثه خیز را آغاز خواهند کرد، گفت: برای افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی، تا پایان سال مالی ۱۴۰۱، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میانه با ماشین آلات خود نسبت به حذف پیچ مزمین اقدام خواهند کرد.
وی با بیان این‌که ۱۴ نقطه حادثه خیز در محورهای میانه شناسایی شده است، افزود: پروژه رفع نقاط حادثه خیز محورهای شهرستان میانه با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در جلسه کمیته برنامه ریزی استان مصوب شده و با پیگیری‌های فرمانداری ویژه میانه اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص یافت و برای نقاط باقی مانده نیز در کمیته برنامه ریزی سال آینده اعتبار تخصیص خواهد یافت.
معاون عمرانی فرماندار هم‌چنین از اتمام خط کشی مجموعا ۱۸۵ کیلومتر از محورهای شهرستان میانه تا پایان امسال خبر داد و افزود: این مقدار خط کشی شامل ۱۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۳۰ کیلومتر میانه-ترک و ۳سه کیلومتر میانه- راه آهن است و از طرفی کل محور سرچم-اردبیل خط کشی خواهد شد.
مشایخی گفت: تا پایان امسال، کل علائم آسیب دیده محورهای میانه بازسازی و روشنایی محورها اصلاح خواهد شد تا ایمنی مسیر برای همشهریان و مسافرین نوروزی فراهم شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، وی در پایان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و اداره راهداری میانه و نیز خیرین برای تلاش، پیگیری و مساعدت در جهت بهبود وضعیت راه‌های شهرستان و نیز حمایت‌های قضایی دادستان شهرستان قدردانی کرد.
انتهای پیام/
نقطه حادثه خیز در ۲ کیلومتری میانه-تبریز حذف شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار