بهادری جهرمی مطرح کرد؛

تصویب کلیات طرح تغییر ساعات آغاز به کار و پایان ادارات و مشاغل گوناگون/ بخشی از درآمدهای مالیاتی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق می‌گیرد

1401/12/24 - 14:00 - کد خبر: 88961 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران مصوب کرد مادران خانه‌دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.

به گزارش نصر، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات هیات وزیران گفت: هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی و ماده واحده قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، کلیات تغییر ساعات آغاز به کار و پایان ادارات و مشاغل گوناگون را تصویب کرد. جزییات آن پس از بررسی پیشنهادات و نهایی شدن اعلام خواهد شد.
وی افزود: هیئت وزیران مصوبه‌ای در خصوص پرداختی درآمدهای دریافتی قانون مالیات بر ارزش افزوده داشت تا از افراد تحت پوشش مالیات دریافت نشود یا اگر دریافت شد باز پس داده شود.
بهادری جهرمی عنوان کرد: در حوزه وزارت ورزش و جوانان آئین نامه اجرایی اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت دولت قرار گرفت و به تصویب رسید.
سخنگوی دولت تصریح کرد: هیئت وزیران مصوب کرد مادران خانه‌دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
وی افزود: با مصوبه دولت شرط داشتن کارت پایان خدمت برای داشتن کارت بازرگانی حذف شد.
بهادری جهرمی عنوان کرد: بخشی از درآمدهای مالیاتی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/
تصویب کلیات طرح تغییر ساعات آغاز به کار و پایان ادارات و مشاغل گوناگون/ بخشی از درآمدهای مالیاتی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق می‌گیرد ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار