خبر/

تاکید دادستان کل کشور بر بررسی خلاء‌های قانونی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر

1401/12/24 - 13:45 - کد خبر: 88960 نسخه چاپی

نصر: دادستان کل کشور: باید خلاء‌های قانونی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر مورد بازبینی قرار گیرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در دیدار با سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس جدید مبارزه با مواد مخدر و معاونین وی بر تعامل بیش از پیش فراجا و دادستانی کل در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: همکاری و نظارت بر روند مبارزه با مواد مخدر باید تقویت شود.
حجت الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: باید خلاء‌های قانونی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد. در امر مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل کشور و مجموعه قضات با قاطعیت، جدیت و سرعت عمل پرونده‌های قضایی را رسیدگی می‌کنند.
وی افزود: یکی از روش‌های نوین مبارزه با مواد مخدر مبارزه با بنیان‌های مالی آنهاست.
دادستان کل کشور افزود: باید بتوانیم بنیان‌های مالی قاچاقچیان را هدف قرار دهیم که البته در این مسیر هم با یکسری موانع روبرو هستیم و لازم است دستگاه‌های دیگر هم با ما همکاری داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: برای مبارزه قاطعانه و موثر لازم است که کمر قاچاقچیان شکسته شود و برای این کار باید با دستوراتی که از مقام قضایی صادر میشود بتوان آن‌ها را شناسایی و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قاچاقچیان را دستگیر کند.
وی افزود: در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیازمند یک هم‌افزایی بسیار گسترده بین دستگاه‌های ذیربط هستیم.
همچنین در این دیدار معاون قضایی دادستان کل کشور و مدیرکل مبارزه با مواد مخدر دادستانی کل به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.
انتهای پیام/
تاکید دادستان کل کشور بر بررسی خلاء‌های قانونی در مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار