کوثر من، سامانه یکپارچه ارائه خدمات آنلاین به بیمه گذاران
نصر: هادی قدس مدیر شرکت بیمه کوثر در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ششمین جشنواره حامیان مصرف کنندگان استان، شعبه استانی این بیمه برای دومین دوره متوالی مورد تقدیر واقع شد، گفت: قطعا این تقدیر و تشویق ها کار ما را در امر کسب رضایت مشتریان دشوارتر می کند.
به گزارش نصر، وی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم بهترین خدمات را به بیمه گذاران و شهروندان ارائه کنیم و خدمت گذاران خوبی در عرصه بیمه باشیم، افزود: بحث نوآوری و تحول دیجیتال در کسب و کارها به یک باید تبدیل شده است و صنعت بیمه به خوبی این موضوع را تشخیص داده است و اقداماتی توسط برخی شرکتها صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: بیمه کوثر سامانه دیجیتالی کوثر من را در اسفند ماه رسما معرفی و رونمایی کرد که با این سامانه ثبت و پرداخت خسارت بیمه اتومبیل و درمان به صورت آنلاین ممکن شد.
وی ادامه داد: امیدواریم این فتح بابی برای توسعه تحول دیجیتال و ارتقا سطح کیفیت خدمات در صنعت بیمه و ارائه خدمت به بیمه گذاران باشد.
وی با بیان اینکه آخرین دستاورد بیمه کوثر، دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انطباق ایزو ۳۷۳۰۱ برای اولین بار در صنعت بیمه است که بیمه کوثر را قدمی دیگر به کسب موفقیت های دیگر نزدیک تر کرد.
وی با اشاره به اینکه سعی داریم برند را در تلفیق با شاخص هایی چون مسئولیت اجتماعی، اخلاق حرفه ای و قانون مداری پیش ببریم، گفت: اقدامات هر شرکت نشان دهنده بلوغ فکری آن است.
شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
این گزارش می افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و بیمه کوثر شعبه آذربایجان شرقی نیز شایسته دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده شد.
انتهای پیام/
نصر