خبر/

برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی در تبریز + فیلم

1401/12/24 - 08:07 - کد خبر: 88914 نسخه چاپی

نصر: رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی با حضور جمعی از ارگان خدمت رسان در محل فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی با حضور نیروهای انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، راهداری و جمعی از مسئولان در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
در این مراسم، سردار علی محمدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام تعطیلات عید نوروز گفت: همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی قرارگاه نوروزی به منظور کاهش تصادفات جاده ای در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: در این قرارگاه، هلال احمر، اورژانس، راهداری، آتش نشانی و پلیس حضور دارند.
سردار محمدی خاطر نشان کرد: در این طرح ارگان های اعلام شده از ۲۳ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت مردم خواهند بود.خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش ۴۱ درصدی تصادفات بودیم که امیدواریم امسال هم با تلاش دستگاه ها شاهد آمار کاهشی باشیم. از مردم هم درخواست می شود به توصیه های پلیسی توجه کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
همچنین سرهنگ یونس منفرد، رئیس پلیس راهور استان در خصوص این طرح گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پلیس بزرگراه که تلفیقی از تیم های نامحسوس و محسوس است در تبریز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: پلیس بزرگراه در محور های سه راهی اهر تا میدان بسیج، اتوبان های پاسداران، کسایی، جاده سنتو و مناطق اطراف تبریز را تحت پوشش خود قرار خواهد داد و بر عملکرد رانندگان نظارت خواهند کرد.
رئیس رپلیس راهور استان اعلام کرد: انتظاری که از مردم دارم این است که قانون را رعایت و به آن احترام بگذارند و از سرعت خود بکاهند تا شاهد کاهش تصادفات در حوزه درون و برون شهری باشیم.
انتهای پیام/
برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی در تبریز + فیلم حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار