خبر/

جهان مرغ مدرن ترین واحد کشتارگاهی شمالغرب کشور با تکنولوژی BMF کشور آلمان

1401/12/23 - 12:40 - کد خبر: 88888 نسخه چاپی

نصر: فرهاد نایب خسروشاهی در ششمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی گفت : جهان مرغ زیر مجموعه هلدینگ جهان دانه سهند میباشد که مشتمل بر واحد کشتارگاه صنعتی با ظرفیت 6 هزار قطعه در ساعت ، ۵ واحد فارم پرورش مرغ مادر ، حدود یک میلیون قطعه واحد پرورش مرغ گوشتی و ۲ باب کارخانه تولید خوراک دام و طیور میباشد .

به گزارش نصر، وی با بیان اینکه این مجموعه زنجیره تولید به معنی واقعی کلمه را برای اولین بار در سطح استان اجرا کرده است افزود : محصولات تولیدی این شرکت در اغلب مغازه های سطح شهر تبریز و همچنین برخی فروشگاههای زنجیره ای معتبر در نقاط مختلف شهر به فروش میرسد . 
ایشان خاطر نشان کردند محصولات شرکت علاوه بر تبریز در شهرستانهای مرند ، شبستر و جلفا نیز  عرضه میگردد.
وی با بیان اینکه این مجموعه همواره سعی داشته است با لحاظ مزیتهای رقابتی مختص شرکتهای زنجیره و همچنین رتبه +A منجمله قیمت مناسب و همچنین عدم وجود خونابه در محصولات و تخلیه کامل اندرونه مرغ  حقوق مصرف کننده را در تمامی محصولات تولیدی رعایت نماید افزود : برای ما کیفیت در درجه اول اولویت قرار دارد .


عضو هیئت مدیره شرکت اظافه کرد این شرکت تنها کشتارگاه صنعتی دارای رتبه کیفی +A در سطح استان میباشد که با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک مجاز به تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک ( محصول+ A) میباشد . شایان ذکر است بدلیل دارا بودن کد ir این واحد مجاز به صادرات محصولات تولیدی میباشد .


شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز  برگزار شد. 


این گزارش می افزاید ۵۲ واحد  تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند که در این میان شرکت جهان مرغ نیز شایسته دریافت تندیس گردید .
انتهای پیام/
جهان مرغ مدرن ترین واحد کشتارگاهی شمالغرب کشور با تکنولوژی BMF کشور آلمان گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار