اطلاع رسانی /

پارکت امیران، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده استانی

1401/12/23 - 10:37 - کد خبر: 88870 نسخه چاپی

نصر: جواد مصیبی مدیرعامل پارکت امیران در ششمین جشنواره حامیان مصرف کنندگان آذربایجان شرقی گفت: از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب این مجموعه به عنوان برگزیده جشنواره و کسب تندیس رعایت حقوق مصرف کننده راه اندازی دپارتمان خدمات پس از فروش در پارکت امیران است.

به گزارش نصر، مدیرعامل پارکت امیران با اشاره به اینکه این سامانه برای اولین بار در کشور در حوزه تولید و فروش پارکت راه اندازی شده است، افزود: این مجموعه در تلاش است تا با تمرکز بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات، بهترین محصول را به مصرف کنندگان ارائه دهد.
شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد. 


 
این گزارش می افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت پارکت امیران نیز  شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.
انتهای پیام/
پارکت امیران، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده استانی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار