اختصاصی نصر/

روایت شاهدان حادثه انفجار در  تبریز + فیلم

1401/12/22 - 21:13 - کد خبر: 88854 نسخه چاپی

نصر: به دنبال وقوع حادثه انفجار در منطقه ابوریحان تبریز شاهدان عینی از لحظات ترسناک اولیه این حادثه سخن گفتند.

به گزارش نصر، ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه انفجار منزل مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز  به قدری شدید بود که چندین خانه در این منطقه تخریب و ۷ نفر از شهروندان جان خود را ازدست دادند.
یک روز پس از این حادثه با حضور مجدد در محل انفجار همچنان آثار تخریب در کل محل دیده می شد.
ساکنان این منطقه که امروز مشغول تعمیرات منازل خود بودند، از حادثه شب گذشته خود سخن می گفتند.
یکی از همسایگان خانه تخریب شده با اظطراب روایت شب حادثه را تشریح می کند؛ ساعت سه شب وقتی در خواب بودیم، با صدای مهیبی از خواب پریدیم و تنها تصوری که از این صدا داشتیم فکر کردیم بمباران هوایی شده است و موشک به محله برخورد کرده است.
یکی دیگر از ساکنان این محل که مشغول تعمیر درب پارکینگ خانه شان بود که دیروز کاملا از جا کنده شده بود، از دود وحشتناک و بوی شدید باروت و گوگرد سخن می گفت و پنجره های خانه شان را نشان می داد که هیچکدام شیشه نداشتند.
یکی از ساکنان این کوچه که خود فارغ التحصیل رشته شیمی بود گفت: بوی باروت برایم کاملا آشناست و شب گذشته اولین چیزی که پس از شنیدن انفجار به ذهنم رسید، انفجار مواد محترقه بود.

 
صاحب خانه ای که همسایه دیوار به دیوارش شب گذشته جان خود را از دست داد بود، با نشان دادن ترک های عمیق دیوار و وسایل نابود شده خانه اش می گوید: شب گذشته وقتی انفجار صورت گرفت، فکر کردیم زلزله ای شبیه زلزله ترکیه اتفاق افتاد و تمام شیشه های خانه کف زمین بود که هنگام فرار از منزل به همراه همسر و دخترم تمام دست و پاهایمان زخمی شد و پس از خروج از منزل تازه فهمیدیم چه اتفاقی رخ داده است.
با این حال روایت شاهدان عینی از انفجار مواد محترقه در خانه یکی از اهالی این محله حکایت دارد و انفجار گاز را دلیل این خرابی ها نمی دانند.
انتهای پیام/
روایت شاهدان حادثه انفجار در  تبریز + فیلم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار