اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، رمز موفقیت تدارک 

1401/12/22 - 17:02 - کد خبر: 88840 نسخه چاپی

نصر: طاهر جوادی، مدیرعامل مجتمع صنعتی غذا کنسرو طاهر (تدارک) در ششمین جشنواره حامیان مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این شرکت تلفیقی از دانش،تخصص و تجربه در راستای ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان است، گفت: ما بر این باوریم که توسعه این شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص تحقق نخواهد یافت.

به گزارش نصر، وی اضافه کرد: در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین رضایت مصرف کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
وی با اشاره به اینکه تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی این شرکت که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، افزود: این‌ مهم در دستور کار ما قرار گرفته است و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، ارتقای سطح دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های این مجتمع می باشد.
 

وی با بیان اینکه در این شرکت همواره تولید محصولات با تکنولوژی روز دنیا تلفیق شده تا محصولی با کیفیت تولید شود و سعی ما بر این بوده است که کیفیت را فدای قیمت نکنیم، گفت: هدف ما توليد محصول با کیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و برای نیل به این هدف با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه محصولات را تولید می نماییم.
وی اضافه کرد: با قرار دادن ۵ محور (کیفیت عالی ،بسته بندی مناسب،قیمت مطلوب ،تبلیغات اثربخش ،توزیع وسیع )به عنوان سرلوحه عمل خود ما را در رسیدن به هدف والای رضایت مشتریان یاری نموده است و تمامی مسئولین و کارکنان شرکت در تلاش و فعالیت مستمر برای جلب رضایت مصرف کنندگان هستند و حاصل تلاش آنان محصولات تدارک است.
 

شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز  برگزار شد. 
این گزارش می افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و شرکت صنعتی غذا کنسرو طاهر (تدارک) نیز  شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شد.
انتهای پیام/
اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، رمز موفقیت تدارک  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار