مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مطرح کرد:

پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در آذربایجان شرقی

1401/12/22 - 12:08 - کد خبر: 88811 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: همزمان با ایام نوروز، پویش نوروزی «همراهان سفر ایمن» در ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اجرا می‌شود.

به گزارش نصر اورجعلی علیزاده افزود: این پویش با اهداف و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و هنری اجرا می‌شود.
وی ادامه داد:  کمک به افزایش ایمنی سفر‌های نوروزی برای خودرو‌های استفاده کنندگان شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی از جمله اهداف پویش نوروزی «همراهان سفر ایمن» است.
علیزاده اضافه کرد: اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در طول سفر، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص فرهنگ ایمنی و درست رانندگی کردن و به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای از دیگر اهداف این پویش است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: این پویش در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی شقایق واقع در کیلومتر هفت آزادراه تبریز - زنجان در مسیر برگشت و مجتمع راه ابریشم (کاظمی نژاد) کیلومتر ۲۰ آزادراه تبریز- زنجان در مسیر رفت از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر اجرا می‌شود.
۴۲ مجتمع خدمات بین راهی در آذربایجان شرقی فعال است.
آذربایجان‌شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، دو هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.
انتهای پیام/
پویش نوروزی همراهان سفر ایمن در آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار