سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد:

احداث ۲۵ بازارچه محلی در تبریز در سال ۱۴۰۲

1401/12/22 - 11:41 - کد خبر: 88805 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: شهر تبریز با توجه به وسعت و جمعیت آن نیاز به ۴۵ بازارچه دارد و افق سال آینده سازمان میادین احداث ۲۵ بازارچه محلی است.

به گزارش نصر، مهدی کیانی روز دوشنبه، ۲۲ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: علاوه بر حضور ناظر مقیم بازارچه، نظارت بر بازارچه‌های محلی را در سال آتی هوشمند می‌کنیم.
وی افزود: قیمت‌گذاری در بازارچه‌های تحت پوشش سازمان و اثرگذاری آن در دیگر بازارچه‌ها در سال آتی در دستور کار سازمان میادین خواهد بود.
وی با اشاره به فعالیت نمایشگاه‌های نوروزی، خاطرنشان کرد: در تمام نمایشگاه‌های نوروزی توزیع میوه و تره‌بار، گوشت، پروتئین و حبوبات انجام شده و علاوه و بر سیب و پرتقال، یک‌هزار تن میوه مختلف در سطح شهر با قیمت متفاوت عرضه خواهد شد.
کیانی با اشاره به آخرین وضعیت میدان شهریار نیز گفت: میدان میوه و تره‌بار شهریار پروژه‌ای مشارکتی بوده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی یادآور شد: فاز اول این میدان تا پایان سال آتی به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح آن شاهد کاهش تردد دو هزار خودرو به سمت میدان بزرگ میوه و تره‌بار خواهیم بود.
انتهای پیام/
احداث ۲۵ بازارچه محلی در تبریز در سال ۱۴۰۲ خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار