رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خبر داد؛

هدایت محور توسعه آذربایجان شرقی به دست بخش خصوصی/ ۵۲ واحد تولیدی شایسته تجلیل

1401/12/21 - 15:40 - کد خبر: 88758 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: پرچم داران استان بخش خصوصی هستند و وظیفه دولت تسهیل گری مسیر توسعه صنعت است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان در ششمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه رمز موفقیت در حقوق مصرف کننده و تولید کننده حمایت از تولید و کسب و کارهای کوچک و بزرگ است، گفت: حمایت باید متناسب با ویژگی کسب و کار از خانگی تا هلدینگ بزرگ اقتصادی باشد، چرا که اگر می خواهیم زندگی اجتماعی بهتری داشته باشیم باید از سرمایه گذاری مولد حمایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه ساختارهای اداری به شدت مشکل زا و بروکراسیک داریم که باید تسهیل روند شوند تا مسیر راه اندازی کسب و کار را اسان کنیم، افزود: محور توسعه استان باید به دست بخش خصوصی هدایت شود.
وی اضافه کرد: پرچم دار استان بخش خصوصی است و وظیفه دولت تسهیل گری مسیر توسعه صنعت است.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکل های استان در حوزه  های فولاد، مواد غذایی، گردشگری و...  فعالیت دارند و به عنوان بخش دولتی باید زنجیره ارزش افزوده را در استان تکمیل کنیم و این مهم با هدایت از سوی بخش خصوصی ممکن می شود.
وی با بیان اینکه اذربایجان شرقی تفکر تجاری و صنعتی دارد، گفت: صنعت ما متکی به نگاه درون زایی و بخش خصوصی است، در ده ماه اول امسال ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته سرمایه گذاری برای ایجاد واحد صنعتی شده است.
پرنیان در انتها خاطرنشان کرد: در ششمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان ۵۲ واحد به عنوان واحد نمونه از سوی کمیته فنی انتخاب و با ارائه تندیس و گواهینامه طلایی، نقره‌ای و برنزی تجلیل شدند.
انتهای پیام/
هدایت محور توسعه آذربایجان شرقی به دست بخش خصوصی/ ۵۲ واحد تولیدی شایسته تجلیل گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار