استاندار آذربایجان شرقی:

تولید افتخار یک کشور است /تبریز در بخش خصوصی سرآمد است

1401/12/21 - 15:21 - کد خبر: 88755 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی تبریز را در بخش خصوصی سر آمد استان های دیگر دانست وگفت: تبریز در بخش خصوصی ظرفیت ها و توانمند است.

به گزارش نصر، عابدین خرم در ششمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی گفت: تولید یعنی کسب و کار ، تولید یعنی استقلال و پشت سرهم گذاشتن مشکلات که دریک جامعه وجود دارد.
وی تولید را افتخار یک کشور دانست و افزود: هیچ چیز به اندازه ی تولید و تولیدکننده ارزش و اهمیت ندارد.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی و با نوساناتی که در بازار دلار و ارز ایجاد می‌شود، تولیدکنندگان و صنعتگران یا از رده تولید خارج می‌شوند و یا اینکه روند تولید آنها متوقف می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تولید کنندگان باید به مسئله بهره وری توجه کنند و با هر نوسان قیمت در بازار تولید کنندگان قیمت ها افزایش می دهند که  قدرت خرید مصرف کنندگان به مرور زمان کاهش می یابد. 
عابدین خرم گفت: در مسئله بهره وری باید نگاه علمی داشته باشیم و از مجموعه های دانش بنیان برای نوسانات قیمت استفاده کنیم.
وی افزود: باید به میزانی که در کشور صادرات صورت می گیرد؛ به مقوله ی سرمایه گذاری هم توجه شود.
وی ادامه داد: ما معتقدیم که امروز اگر دولت مردمی ایران، بدون توان بخش خصوصی نمی تواند موفق باشد و تمام تلاشمان این است زنجیره ها ارزش افزوده را در شرایطی تکمیل کنیم.
وی با بیان اینکه در زنجیره مواد اولیه تولیدی ها از تامین تا توزیع باید برنامه ای تعریف شود که کیفت تولید کننده و محصول تولید شده و قیمتی که در بازار عرضه می شود،  رضایت بخش باشد، گفت: در کشور ما رقابت باید حرف اول را بزند اما متاسفانه در رقابت ضعیف عمل می کنیم و باید بیشتر به کیفیت محصولات توجه کنیم.
انتهای پیام/
تولید افتخار یک کشور است /تبریز در بخش خصوصی سرآمد است گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار