در جلسه امروز شورای شهر تبریز صورت گرفت: 

اعضای شورا مخالف هبه ساختمان خیریه / پس از سه بار رای گیری، لایحه به سال بعد موکول شد 

1401/12/21 - 12:06 - کد خبر: 88749 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: اهدای جهیزیه و  کمک رسانی به افراد بی بضاعت تنها بخشی از اقدامات موثر این خیرین است که قابل توجه و تقدیر است.  

به گزارش نصر، صد و سی امین جلسه شورای شهر تبریز امروز یکشنبه 21 اسفند برگزار شد. در پایان این جلسه لایحه ای از سوی شهرداری مبنی بر تصویب شورا برای هبه مبلغ 500 میلیون تومانی به ساختمان خیریه جان نثاران از بابت تخلفات ماده 100مطرح شد. 
"حجت الاسلام رسول برگی" در این رابطه با اشاره به خدمات شایسته و کار های خیرخواهانه این مجموعه اشاره کرد و گفت: این مجموعه در حقیقت پشتیبان شهرداری و مفید برای شهر است. 
وی ادامه داد: اهدای جهیزیه و  کمک رسانی به افراد بی بضاعت تنها بخشی از اقدامات موثر این خیرین است که قابل توجه و تقدیر است. 
در ادامه، "محمد حسن اسوتچی" خطاب به "شهرام دبیری" گفت: در شورای دور قبل نیز چنین لایحه ای برای این مجموعه داشتیم که تصویب شد، این لایحه مربوط به چیست آیا در آن زمان پرونده این ساختمان مختومه نشده بود؟ 
در ادامه برگی گفت: اکنون تنها مشکلی که در این مجموعه وجود دارد همین موضوع 500 میلیونی است که می‌توانیم با تصویب این لایحه شب عیدی کمکی به خیرین آن مجموعه بکنیم تا آن ها نیز دلشان گرم باشد. 
اولین رای گیری انجام شد که تنها؛ برگی، بجانی، دبیری، زعفرانچی و دهقان نژاد به این لایحه رای دادند.
اما با توجه به اینکه جلسه 10 نفره برگزار می‌شد تعداد 5 رای به منزله تصویب نبوده و با اصرار برگی برای دومین بار این لایحه به رای گذاشته شد که باز نیز همان نفرات رای دادند و رشیدی، اسوتچی، هادی، باغبان و غفوری پنج نفر دیگری بودند که به این لایحه رای ندادند.
در این حال "یاسین بجانی" خطاب به اعضایی که رای ندادند گفت: تعجب می‌کنم چرا به چنین لایحه ای رای نمی‌دهید، این یک کار خیر است و کسی مخالف کار خیر نیست.
"حکیمه غفوری" خطاب به بجانی گفت: بهتر است این گونه نگویید چرا که این نوعی تفکر غلط است، این باعث می‌شود سایر موسسات تخلفات را انجام داده و لایحه ای به شورا بیاورند.
برای سومین بار نیز این لایحه به رای گذاشته شد که باز نیز همان پنج نفر به این لایحه رای دادند.
تصمیم گیری برای این لایحه به بعد از عید موکول شد.
انتهای پیام/
اعضای شورا مخالف هبه ساختمان خیریه / پس از سه بار رای گیری، لایحه به سال بعد موکول شد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار