عظیم زاده مطرح کرد:

ساختمان فعلی اتاق بازرگانی تبریز باید به موزه تجارت ایران تبدیل شود/ اتاق بازرگانی تبریز را متحول می کنیم

1401/12/16 - 12:03 - کد خبر: 88654 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: ساختمان فعلی اتاق بازرگانی تبریز باید به موزه تجارت ایران تبدیل شود و ساختمان جدید اتاق بازرگانی در شان . منزلت تجار و صنعتگران آذربایجان باشد.

به گزارش نصر، احد عظیم زاده در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی، افزود: با وجود همه این ظرفیت ها و توانایی های فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، به آنچه شایسته آن هستند نرسیده اند و این ضرورت توجه ویژه به حوزه اقتصاد و فعالان این حوزه را بیش از پیش می کند.
وی با قدردانی از اعضای اتاق تبریز در این دوره و دوره های قبل، گفت: من برنامه تحول در اتاق بازرگانی تبریز را در پیش دارم، اتاق بازرگانی تبریز باید به الگوی کشوری تبدیل شود تا در شان و منزلت جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی باشد اما این اتاق در حال حاضر تفاوت فاحشی با این جایگاه دارد.
عظیم زاده از احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی تبریز به عنوان یکی از وعده های خود خبر داد و افزود: ساختمان فعلی اتاق بازرگانی تبریز باید به موزه تجارت ایران تبدیل شود و ساختمان جدید اتاق بازرگانی در شان . منزلت تجار و صنعتگران آذربایجان باشد.
وی ادامه داد: باید اتاق بازرگانی قوی باید در تبریز تشکیل شود تا بتوانیم از منافع فعالان اقتصادی حمایت کرده و پیشرفت آنها را شاهد باشیم.
عظیم زاده گفت: علی رغم مشغله زیادی که داشتم در این انتخابات ثبت نام کردم تا دین خود به تبریز ادا کنم و با توجه به سابقه تجارت بین المللی که دارم، قادر خواهم بود برای اتاق بازرگانی تبریز و فعالان اقتصادی استان، قدم هایی در عرصه داخلی و بین المللی بردارم تا از ظرفیت های فعالان اقتصادی استان به نحو احسن استفاده شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: با بهرمندی از خرد جمعی و تصمیم گروهی در قالب ائتلاف توسعه و چهره های جدید و با رویکرد توسعه اتاق در این انتخابات حضور یافته ایم.
انتهای پیام/
 
ساختمان فعلی اتاق بازرگانی تبریز باید به موزه تجارت ایران تبدیل شود/ اتاق بازرگانی تبریز را متحول می کنیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار