یادداشت نصر/

زیباسازی شهر فراموش شده است! / تبریز آماده استقبال از بهار نیست؟

1401/12/18 - 21:26 - کد خبر: 88642 نسخه چاپی

نصر: درحالیکه شهرداری تبریز طی سال جاری و با شروع به کار مدیریت جدید شهری توانسته است پروژه های راکد و نیمه تمام از جمله ۶ تقاطع غیر همسطح را به اتمام رسانده ، پیاده راه ها را در بافت تاریخی و فرهنگی شهر احداث کند و ازسویی تملک و عملیات عمرانی چندین رشته مسیرگشایی را سرعت بخشد این سئوال پیش می آید که چرا باورپذیری زیباسازی شهر و آماده کردن تبریز برای استقبال از گردشگران در بدنه شهرداری که سال هاست با آن مواجه هستیم شکل نگرفته است؟!

به گزارش نصر، شهروندان تبریزی به جز یک سال که مدیریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز را مسعود برزگر جلالی عهده دار بود؛ بهار زیبایی را تجربه نکرده اند و با وجود اینکه ۱۰ روز به آغاز بهار زمان داریم خبری از گلکاری و اقدامات زیباسازی شهر نیست.
سال گذشته که تبریز بی شهردار بود انتظار هم می رفت که اقداماتی در خور شان کلانشهر تبریز انجام نشود ولی کوتاهی های امسال در حوزه زیباسازی شهر پذیرفتنی تیست.
و سئوال مشخص شهروندان اینکه آیا اقداماتی همچون گلکاری ، نصب المان، نورپردازی و زیباسازی ورودی های شهر از نظر فنی واجرایی سخت تر از احداث پل و یا مسیرگشایی است ؟! 
قطع یقین اینگونه نیست و به نظر می رسد استقبال از بهار همت می خواهد ؛ امیدواریم شهردار تبریز در این خصوص نیز مدیران تحت امر خود را مجاب کند تا تبریز را برای استقبال از بهار و مسافران بهاری آماده کنند.
انتهای پیام/
زیباسازی شهر فراموش شده است! / تبریز آماده استقبال از بهار نیست؟ نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار