رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

مساجد مهمترین مراکز ثقل وحدت جامعه در جهت اقدامات توسعه ای هستند

1401/12/18 - 18:16 - کد خبر: 88634 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، مساجد را مهمترین مراکز ثقل وحدت جامعه در جهت اقدامات توسعه ای موثر دانست.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران عصر امروز در همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد:  مساجد خاستگاه عدالت خواهی و حرکت های موثر خودجوش مردمی بوده و‌ اگر بخواهیم توان مساجد را بسنجیم کافی است انقلاب ۱۳۵۷ را به یاد آوریم.
وی افزود: پرورش یافتگان مساجد با روحیه خاص معنوی و انقلابی همواره نشان داده اند هر تلاش و اقدامی از مسجد نشات می گیرد برکت و خروجی بسیار مثمر ثمر و مفیدی خواهد داشت.
فرشکاران تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری که از دل مساجد برمی خیزند، رشد، اعتلا و ارتقای فرهنگی جامعه را تسریع کرده و با تربیت جوانانی مومن و متعهد آینده فرهنگی کشور را از تهاجمات بیگانگان و آسیب های مختلف در امان نگه می دارند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: ایمن ساختن روح و روان جامعه بویژه قشر جوان و آگاه‌سازی آنها به اهداف متعالی پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور کار راحتی نیست که در این عرصه ها مساجد همواره پیشتاز بوده اند.
وی در عین حال خاطرنشان ساخت: اهالی مسجد و جوانان انقلابی همواره ثابت کرده اند، می توانند با کمترین امکانات بیشترین توانمندی‌ها را ایجاد کرده و در جنگ های ترکیبی دشمنان پیروز میدان باشند.
فرشکاران ادامه داد: وظیفه ما حمایت همه جانبه از فعالیت های مساجد بوده و لازم است در جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ استان و کشور اقدامات اساسی صورت گیرد.
این مسوول اذعان داشت: توسعه فرهنگ جامعه امروز به همدلی و همنوایی وابسته است که نمود این همنوایی فعالیت های مساجد است و بچه های مسجد آشنایی کاملی با چنین موضوعاتی دارند.
 رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: فهم دقیق، برداشت صحیح و اجرای دستورات قرآن ما را در برابر همه توطئه های دشمنان بیمه خواهد کرد.
انتهای پیام/
مساجد مهمترین مراکز ثقل وحدت جامعه در جهت اقدامات توسعه ای هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار