محمد ملکی؛ بازرس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی:

انصراف به خاطر برخی تخریب‌ها | به چه بهایی دنبال کرسی اتاق هستید؟

1401/12/18 - 17:44 - کد خبر: 88631 نسخه چاپی

نصر: بازرس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی کشور امروز انصراف خود را از حضور در انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز به عنوان کاندیدا اعلام کرد.

به گزارش نصر؛ محمد ملکی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود:  اتاق های بازرگانی کل دنیا علاوه بر صنعت، تجارت، بازرگانی و کشاورزی در کنار آن ها گردشگری نیز اهمیت دارد.
مدیر عامل شرکت انبارداری قدس ادامه داد: می‌توانیم برای توسعه گردشگری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بهره برداری کنیم. باتوجه به موقعیت خاص گردشگری کشور ما می‌توان بدون صرف هزینه هنگفت کار های زیادی برای جذب گردشگر در این راستا انجام داد.
ملکی اذعان داشت: هدف ما این است که نمایندگان و هیئت منتخب نگاه ویژه ای به این امر داشته باشند. دلیل انصراف، هرکسی روحیات خاص خود را دارد متاسفانه شاهد یک سری تخریب ها و موانع هستیم که در شان شهر ما نیست، به چه بهایی می‌خواهیم صندلی اتاق بازرگانی و هیئت نمایندگان را برای خود برداریم و تولید کنندگان و صنعتگران را تخریب کنیم، این جا اولین اتاق ایران است و بزرگان این شهر سالیان سال برای اعتلای این اتاق زحمت کشیده اند و خون دل ها خورده اند. 
رییس هیئت مدیره شرکت ملکی گذر ارس ادامه داد: این اتاق محلی بود که مشکلات تجار و صاحبان صنایع در آن حل می شد و آبرو داری می کردند. 
مدیر آژانس مسافرتی و گردشگری آذرگشت ملکی اضافه کرد : اما اکنون شاهد مسائلی هستیم که منتخبین آبروریزی می‌کنند و به چه بهانه ای برای ورود به اتاق چنین اقداماتی که در خور تبریز عزیز نیست انجام می‌دهند. 
رقابت های ناسالم و بگم بگم هایی که در کشور رواج یافته است را باید ریشه کن کنیم. 
رییس هیئت مدیره شرکت آذرگشت ملکی ادامه داد: امروز شاهد پیام های تبلیغاتی در این شهر هستیم که متاسفانه دور از واقعیات است، بعنوان مثال کسی که می‌خواهد در اتاق بازرگانی یک تشکل بخش خصوصی این وعده ها را بدهد متوجه وعده های داده شده خود باشند.
بازرس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران در پایان اظهار داشت: از تمامی ائتلاف ها خواهش می‌کنم باهم همدل باشند و مطالبات استانی را خواسته و برای استان مفید واقع شوند.


 
انصراف به خاطر برخی تخریب‌ها | به چه بهایی دنبال کرسی اتاق هستید؟ محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار