معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

بهره برداری از دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز

1401/12/16 - 18:46 - کد خبر: 88541 نسخه چاپی

نصر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بهره برداری از چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز گفت: این دستگاه یکی از مجهزترین و بزرگترین دستگاه هایی است که در حوزه کمک به بیماران سرطانی بسیار تاثیر گذار است.

به گزارش نصر، جواد احمدیان روز سه شنبه در مراسم افتتاح این بخش از ارائه خدمات رایگان در این مرکز خبر داد و افزود: با افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده در این مرکز خدمات ارائه شده در این مرکز روزانه ۵۰۰ نفر افزایش می یابد.
با تقدیر از حمایت خیرین حوزه سلامت افزود: همکاری های بین بخشی و حمایت های خیرین در تحقق برنامه های سلامت حائز اهمیت است و ساخت بیمارستان سرطانی به همت خیرین در منطقه خاوران تبریز از اقدامات شاخص در این عرصه دانست.
رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی تبریز، نیز در این جلسه گفت: همکاران حوزه سلامت همیشه سعی کرده اند معضلات و مشکلات را با آنچه که در توان دارند رفع کنند و در خدمت مردم و هموطنان عزیز باشند.
دکتر ناصر صفایی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خیرین و مسئولین استانی ادامه داد: در مجموع برای این دستگاه اعم از مکان و دستگاه بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر مرکز آموزشی ودرمانی شهید مدنی تبریز نیز در این آیین اظهار کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه ها در رده پروژه های سنگین است و خیرین در این پروژه عظیم مارا یاری کردند.
دکتر سیامک کاشفی مهر، با بیان اینکه پروژه برق ایمنی بیمارستان شهید مدنی نیز به اتمام رسیده، گفت: با اتمام پروژه ایمنی سازی برق بیمارستان ظرفیت دستگاه ها در این مرکز به دو هزار و ۵۰۰ آمپر ارتقاء یافته است.
انتهای پیام/
بهره برداری از دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار