رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو اختصاصی با نصر؛

مسمومیت 49 دانش آموز در تبریز/ حال دانش آموزان خوب است

1401/12/13 - 15:53 - کد خبر: 88305 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : 49 نفر از دانش آموزان در بیمارستان بستری هستند که وضعیت شان پایدار است و هیچ نگرانی نیست و اوضاع تحت کنترل است.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو اختصاصی با نصر گفت: تعدادی از دانش آموزان مدارس تبریز با ادعای علایم مسمومیت با اورژانس تماس گرفتند و بلافاصله همکاران اورژانس اقدامات اولیه لازم جهت حضور در مدارس را انجام دادند و دانش آموزان را به بیمارستان منتقل کردند.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه در بیمارستان انجام شد و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارد و وضعیت پایدار و تحت کنترل کادر درمان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمام تمهیدات لازم انجام شده است به منظور رفع نگرانی خانواده ها ،دانش آموزان مسموم ساعاتی در بیمارستان بستری نگه داشته ایم تا خیال همه راحت شود.
وی همچنین ادامه داد: والدین نگران نباشند و آرامش خود را حفظ کنند اگر اخبار جدیدی باشد به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه گفت: مسمومیت در سه مدرسه تبریز اتفاق افتاده بود. یک تعداد از دانش آموزان در مدارس به صورت سرپایی توسط کادر درمان معاینه شدند که نیازی به ارجاع به بیمارستان نبود. حال هیچ دانش آموزی وخیم نیست. مسئولان امر در حال بررسی دلایل این موضوع هستند.
انتهای پیام/
مسمومیت 49 دانش آموز در تبریز/ حال دانش آموزان خوب است نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناشناس   سال پیش  

بستگی داره که خوب به چی بگید.
پژوهشیار