خبر/

تجلیل از پیشکسوتان در پایان مسابقات آکادمی بسکتبال آفتابی

1401/12/13 - 10:33 - کد خبر: 88264 نسخه چاپی

نصر: مسابقات درون آکادمی مدرسه بسکتبال آفتابی با حضور و تجلیل از پیشکسوتان بسکتبال تبریز خاتمه یافت.

به گزارش نصر، این رقابت ها در سالن صدرا با حضور 8 تیم برگزار شد و در پایان آن پس از ۱۸ مسابقه، تیم آفتابی شماره ۲ با پیروزی مقابل تیم آفتابی 7 عنوان قهرمانی را به دست آورد.
 همچنین در بازی رده بندی تیم یک آفتابی برابر تیم ۴ آفتابی پیروز شد و عنوان سوم را کسب کرد. 


 
در جریان مراسم اختتامیه از استاد علی عطایی، مهندس ناصرزاده، دکتر کوشافر، فرهنگ ارغوانی، حاج عباس دلیر اکبری، مهندس سیامک گهرخانی، دکتر رامبد صبوری، علی جامبر سلاماتی و همچنین دکتر برموده مدیر مجموعه فرهنگی - ورزشی صدرا تجلیل به عمل آمد.
در بخش پایانی این مراسم مدیریت آکادمی بسکتبال آفتابی ضمن اهدای احکام و مدال تیم های اول تا چهارم (به عنوان تبم اخلاق) از محمدرضا سلمانیان، امیر حسین بهبودی و کوروش محبوبی به عنوان بازیکنان ارزشمند آکادمی، مهدی داودی و ایلقار نجفی به دلیل عضویت در تیم نوجوانان استان و علی دلیر اکبری، آرش طلوعی، رادین معماری، کسری کریم زاد شریفی، رسا سونک و آرتا حاج امیری به جهت عضویت در تیم مینی بسکتبال آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آورد.


 
در جریان برگزاری این رقابت ها همچنین رکوردگیری سه گام راست و چپ توسط تیم مینی بسکتبال آکادمی انجام گرفت و تیم فوق رکورد تابستانی خود با 100 امتیاز در زمان 10 دقیقه را به 428 امتیاز در همان زمان ارتقا داد.
تجلیل از پیشکسوتان در پایان مسابقات آکادمی بسکتبال آفتابی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار