خبر/

حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در اجلاس کنفدراسیون آسیا

1401/12/13 - 00:04 - کد خبر: 88255 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در اجلاس سالیانه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا که به میزبانی اندونزی انجام می گیرد حاضر شد.

به گزارش نصر، رسول هاشم اسدی رئیس به اتفاق علی عبدل زاده مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون دوچرخه سواری ایران در این نشست حضور یافته اند.
اجلاس اتحادیه دوچرخه سواری آسیا پس از 4 سال به صورت حضوری برگزار می شود و در جریان آن کلیه کشورهای عضو کنفدراسیون آسیا حضور دارند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در خصوص این اجلاس گفت : اولین بار بعد از همه گیری کرونا، نشست اعضای کنفدراسیون در جزیره بالی اندونزی در حال برگزاری است.
رسول هاشم اسدی افزود : در این اجلاس مباحث میزبانی مسابقات سال آینده میلادی مطرح شد.
وی در مورد بخش دیگر این اجلاس بیان داشت : با سایر اعضای آسیایی جهت توسعه همکاری های فی مابین رایزنی هایی صورت گرفت.
مدیر بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص گفت : طبق هماهنگی های صورت گرفته در این سفر رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان دیدارهای جداگانه ای با رئیس ، دبیرکل و اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا انجام داد.
علی عبدل زاده از حضور رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در اجلاس کنفدراسیون آسیا خبر داد و افزود : هاشم اسدی جلسه ای یک ساعته را با دیوید لاپارتین داشت و در جریان آن از رئیس اتحادیه جهانی درخواست برنامه ریزی برای توسعه و کمک به بهبود وضعیت دوچرخه سواری در ایران را خواستار شد.
 رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران بامداد شنبه به تهران باز خواهد گشت.
انتهای پیام/
حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در اجلاس کنفدراسیون آسیا خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار