معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی؛

اختلافات اتاق بازرگانی تبریز باید برطرف شود

1401/12/11 - 17:10 - کد خبر: 88192 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت های اتاق بازرگانی تبریز می تواند بهتر شود و باید اختلافات را برطرف کند و هماهنگ تر عمل کنند

به گزارش نصر، محمد کلامی، معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص اقتصاد استان گفت: بزرگترین اقتصاد بخش خصوصی کشور مربوط به آذربایجان شرقی است و ۹۰ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش خصوصی است.
وی در ادامه افزود: بیش از چهار هزارو 300 واحد فعال بخش خصوصی در استان وجود دارد که یک هزارو 300 شغل ایجاد کرده است بنابراین این استان از نظر ساختاری یکی از مهم ترین مناطق اقتصادی کشور است.
کلامی با بیان اینکه اقتصاد آذربایجان شرقی الگویی برای کل کشور است، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی استان در زمان های تحریم کمترین آسیب را دیده است چراکه مدیریت آن توسط بخش خصوصی بوده است. 
معاون اقتصادی استاندار در خصوص اتاق بازرگانی تبریز گفت: اتاق بازرگانی تبریز یکی از افتخارات استان است و برند کشوری و بین المللی می باشد بنابراین نباید از این موضوع غافل شویم. این مجموعه پارلمان و برنامه ریز بخش خصوصی است و می تواند با هدف گذاری و تسهیل گری بخش دولتی پیش برود و مشکلات را رفع کند.
وی در پایان به اشاره به اقدامات دوره قبل اتاق بازرگانی بیان کرد: اعتقاد دارم فعالیت های اتاق بازرگانی می تواند بهتر شود و باید اختلافات را برطرف کند چراکه انرژی برای انجام بهتر کارها را کم کرده و به جای هم افزایی منجر به اختلاف می شود. امیدوارم اتاق بعدی هماهنگ و بابرنامه و بانشاط باشد.
انتهای پیام/
اختلافات اتاق بازرگانی تبریز باید برطرف شود حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار